مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ولايت تبريز:

سازش در برابر استکبار حاصلی جز خسران ندارد

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ولايت تبريز در آستانه روز قدس ضمن گرامیداشت این روز، در جمع كاركنان اين ناحيه گفت: سازش و تسليم شدن در مقابل استكبار حاصلي جز حسرت و خسران نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۸۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد نجف پور افزود: گروه هاي فلسطيني هر جا مقاومت را مقابل رژيم صهيونيستي و استكبار سرمشق خود قرار داده اند پيروزي و سرافرازي عاید آن ها شده و هر جا سازش و همكاري را الگو گرفته اند جز ضرر و زيان چيزي به دست نياورده اند.

وي ادامه داد: البته اين منطق و مرام دشمن است كه براي رسيدن به اهداف و منافع خود به هيچ چيز و هيچ كس رحم نمي كند و هر چه در توان داشته باشد را به كار ميبرد تا منافع خود را تامين كند.

حجت الاسلام نجف پور با اشاره به جواب دندان شكن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به گروهك داعش بيان داشت: اين حركت بجا و به موقع بود و ياس و ناميدي را در دل بدخواهان و اميد و نشاط را در قلب دوستان و ملت بزرگ ايران ايجاد كرد.

وی در پايان شركت در راهپيماي روز قدس را وظيفه هر مسلمان بيدار بيان و خاطر نشان كرد: امام راحل با درايت و بلند نظري اين روز مقدس را نامگذاري كردند و در حقيقت روز قدس روز دادخواهي مظلوم از ظالم زمانه است و بر همه ما واجب است كه با شركت خود نداي اين مردم ستم ديده را به گوش جهانيان برسانيم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار