جاری سازی مبانی اندیشه و خط سیاسی امام روح الله آتش به اختیار است / انقلابی گری مهمترین ثمره مجاهدت امام (ره) است

فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری یعنی همان وصیت امام خمینی(ره) که فرمود نگذارید انقلاب دست نااهلان بیافتد و خط و مبانی فکری امام روح الله(ره) و اندیشه‌های سیاسی، علمی و عملی آن بزرگوار در تمام زندگی ما ساری و جاری گردد.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۹۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت‌وگو یی با قدردانی از اقدام انقلابی سپاه پاسداران در عملیات موشکی موفق اخیر نسبت به گروه تروریستی داعش در منطقه دیرالزور و انتقام شهادت هموطنان در حادثه تروریستی تهران اظهار کرد: انقلابی‌گری از مهم‌ترین ثمره انقلاب امام خمینی(ره) است و آتش به اختیار هم مهم‌ترین شاخصه فرد انقلابی است.

وی انقلابی‌گری را به‌عنوان یک فرهنگ اصیل در نظام اسلامی دانست و افزود: فرمان  آتش به اختیار مقام معظم رهبری یعنی همان وصیت امام خمینی(ره) که فرمود نگذارید انقلاب دست نااهلان بیافتد و خط و مبانی فکری امام روح الله(ره) و اندیشه‌های سیاسی، علمی و عملی آن بزرگوار در تمام زندگی ما ساری و جاری گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به برخی از بیانات مقام معظم رهبری در روز چهاردهم خرداد امسال در حرم مطهر حضرت امام(ره) تصریح کرد: ایستادگی در مقابل نظام‌های سلطه و استکباری مهم‌ترین درس امام راحل بود و امروز هم فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری تکمیل‌کننده همان اندیشه و در امتداد سیره عملی امام روح‌الله است.

این مسؤول مهم‌ترین درس عاشورا را برای شیعیان و محبان اهل بیت(ع) شعار هیهات منا الذله دانست و بیان کرد: سازش با مستکبرین عالم هیچگاه برای امت اسلام سود و برکاتی نداشته است و امروز هم باید بیانات مقام معظم رهبری(حفظه الله) فصل‌الخطاب همه مسؤولان اجرایی کشور قرار گیرد.

شکریان‌امیری مهم‌ترین برنامه دشمن و نظام‌های سلطه در سال‌های اخیر را تهاجم و نفوذ در لایه‌های مختلف نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: فرمان آتش به اختیار در واقع ایستادگی و پایداری در مقابل این توطئه‌های خصمانه و برنامه‌ریزی شده است.

وی در پایان فرمان آتش به اختیار را یک راهبرد استراتژیک در این شرایط حساس دانست و گفت: نیروهای انقلابی و ارزشی و به تعبیر رهبر عظیم‌الشان انقلاب افسران جنگ نرم باید در چنین شرایطی در هر کجا و هر مسؤولیتی که هستند باید احساس مسؤولیت کنند و مهم‌ترین تصمیمات را به هنگام و صحیح انتخاب کرده و اقدام انقلابی انجام دهند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار