بیانیه‌ گرامیداشت روز جهانی قدس تیپ مردم پایه 71 روح‌الله استان مرکزی

«روز قدس» روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران

تیپ مردم پایه 71 روح‌الله استان مرکزی در بیانیه‌ای روز جهانی قدس را روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی دانست که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا، آل‌سعود و هم پیمانان آنها برداشته است.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۹۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ تیپ مردم پایه 71 روح‌الله استان مرکزی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد:

امروز دیگر ضعف وانفعال وانتظار ملت فلسطین تمام شده است

حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)

امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی با اعلام جمعه آخرماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، پدید آوردند که امروز به صحنه‌ای باشکوه جهت ابراز وجود و احساس اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادی‌خواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم تبدیل شده است.

روز قدس، روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا، آل سعود و هم پیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزورانه دموکراسی وحقوق بشر و انسان دوستی را پوچ و بی‌معنا جلوه داد.

بار دیگر تجلی خانه رمضان در انتهای راه آسمانی‌اش به لحظه رسالت قدسی برای رهایی بشریت رسیده و در این فراز «قدس» حرف اول و آخری است که هیچ کیدی نتوانسته آن را از دل و زبان امت اسلامی برکند. اما امسال درحالی به استقبال روز قدس ، روز اسلام و روز ارزشهای انسانی می رویم که صهیونیست‌ها هر روز تعداد زیادی از فرزندان سرزمین مقاومت «فلسطین» را به خاک و خون می کشند.

حوادثی که امروز در دنیای اسلام روی می دهد، ضرورت انسجام عملی جهت مقابله با سرمنشاء اصلی فساد و تباهی در دنیای اسلام را آشکارمی کند و جهان اسلام در این روز به عمق اندیشه ناب صهیونیسم ستیزی خمینی کبیر(ره)بیشتر پی می‌برد.

باتوجه به وضعیت کنونی جهان اسلام و ظهور دست‌های پلید رژیم جنایتکار صهیونیستی و آل سعود در یمن، عراق و سوریه و در لباس گروه‌های تکفیری و سلفی و داعشی، ما پاسداران و سبزپوشان تیپ مردم پایه 71روح الله استان مرکزی و گردانهای پیاده و امام حسین (ع) بسیج مستقر در اراک و شهرستانهای استان مرکزی به همراه خانواده و تک تک فرزندانمان همگام با سایر مسلمانان جهان فریادهای خفته در آتشفشان سینه‌هایمان را در روز قدس با شعار مرگ براسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار طنین انداز می‌کنیم و ایمان داریم که این فریادهای خفته در صورت نزدیک شدن به یکدیگر به آتشی سوزنده مبدل شده و سرتا پای جریانات ضد اسلام را به آتش خواهد کشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار