خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی پیامبر اعظم(ص) از قاین:

روز قدس امسال ملت ایران شعار را با عمل توام دارد

مسئول گروه جهادی پیامبر اعظم(ص) با اشاره به سیلی سپاه به دست نشاندگان استکبار گفت: امسال روز قدس ملت ایران در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و پاسخ به استکبار جهانی و صهیونیست غاصب شعار را با عمل توام دارد.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۹۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

ایوب فاتحی مسئول گروه جهادی پیامبر اعظم(ص) از دانشگاه بزرگمهر قاین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: در قالب یک گروه جهادی 25 نفره از این دانشگاه در روستای رزدمبل از توابع شهرستان قاین شروع به فعالیت کردیم.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت ما در این گروه جهادی فرهنگی ـ عمرانی است اضافه کرد: دیوار چینی مدرسه روستا را کار می کنیم که از یک ارتفاعی به بعد سنگ چینی می شود، بندکشی با ماسه بادی و حفر کانال برق تا جای دیدار آموزشی مدرسه را خواهیم داشت.

فاتحی عنوان کرد: مصالح نیز پای حسینیه بیاید شروع به کار ساخت حسینیه می کنیم. هم سطح سازی کف حیاط مدرسه نیز از برنامه های ما در این اردوی 10 روزه ست.

وی خاطرنشان کرد: اساتید متخصص برای تشکیل کلاس های آموزشی رباتیک، هلال احمر، کشاورزی نوین در نظر گرفته شده اند که چنانچه از این کلاس ها استقبال شود دوره های تکمیلی نیز برگزار می شود.

مسئول گروه جهادی پیامبر اعظم(ص) اضافه کرد: کلاس های قرآن، احکام و کامپیوتر و رفع اشکال درسی نیز در این مدت برگزار می شود.

وی عنوان کرد: بزرگترین مشکل مردم منطقه کمبود آب و نبود شغل پایدار مناسب برای جوانان است.

فاتحی ادامه داد: یک گروه دیگر نیز 4 تیرماه از دانشگاه آزاد و دانشکده پرستاری قاین به روستاهای زیرکوه اعزام می شوند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهارداشت: امسال در روز قدس ملت ایران در حمایت از ملت مظلوم فلسطین پاسخ به استکبار جهانی و صهیونیست غاصب شعار را با عمل توام دارد.

این دانشجوی بسیجی خاطرنشان کرد: ما مردمی آزاده هستیم و از آزادگان حمایت می کنیم. همچون حلقه های زنجیر به هم متصلیم و در شادی و غم یکدیگر شریک هستیم .

وی با تاکید براینکه ما باید استقلال خود را حفظ کنیم گفت: اگر توانستیم بدون اتکا و امید به دست استکبار و ظالمان زمان، کشور خود را به پیش ببریم و چشم طمع جهانخواران را از آن دور کنیم بهترین حمایت را از فلسطینی ها کرده ایم.

فاتحی خاطرنشان کرد: تنها رمز موفقیت جبهه مردمی در فلسطین هم صدایی و اتحاد بین امت اسلام در جهت اطاعت از فرامین قرآن و سیره پیامبر(ص) یعنی چنگ زدن به ریسمان الهی و پرهیز از تفرقه و دو دستگی در بین امت واحد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها