معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اردبيل:
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت: روز قدس روز احياي اسلام و روز حمايت از مظلومان است.
کد خبر: ۸۸۷۷۲۹۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ كريم نوري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اشاره به پيام تاريخي حضرت امام خميني (ره) در رابطه با روز قدس اظهار داشت: اين روز پاسخ كوبنده از طرف بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي ايران به تمام ادعاهاي دروغ مستكبرين جهان اسلام است.

وي راهپيمايي روز قدس را به ابتكار رهبر كبير انقلاب اسلامي، يكي از دستاوردهاي افتخار‌آميز انقلاب اسلامي عنوان كرد و افزود: اين روز يك سرمايه بين‌المللي براي ملت ماست و ما دراين روز نه تنها از ملت فلسطين حمايت مي ‌كنيم بلكه حضور و تأثير‌گذاري خود در صحنه‌هاي جهاني را به نمايش مي‌گذاريم.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اردبيل با اشاره به اعتقادات غلط و نژاد پرستانه صهيونيست ها تصريح كرد: صهيونيست ها موجوديت را تنها از آن خود مي دانند و فقط خودشان را لايق حيات مي شناسند كه اين باورهاي نژاد پرستانه، نفرت و انزجار بشريت و مسلمين در سرتاسر جهان را برمي انگيزد و آنان را به خروش وا مي دارد.

سرهنگ نوري تدابير مقام عظماي ولايت را براي رهبري مسلمين در برابر توطئه هاي دشمنان برگرفته از اسلام ناب محمدي خواند و گفت: اين ملت با فرامين ولي فقيه مسلمين براي دفاع از اسلام و فلسطين عليه دشمن حركت خواهند كرد و يک لحظه از اسلام و انقلاب و خون شهدا جدا نخواهند شد و اگر رهبر عزيزماk مصلحت بداند اين ملت با پاي خود تلاويو و حيفا را لگدمال مي كنند.

وي با بيان اينكه روز قدس روز احياي اسلام و روز اعلام انزجار از اشغالگراني است كه با حمايت استكبار جهاني دست به هر نوع جنايت مي زند،اظهار داشت: ‌در اين روز كاركنان پليس در سراسر استان علاوه بر حضور در راهپيمايي طرح هاي انتظامي و ترافيكي ويژه اي را براي هر چه بهتر برگزار شدن اين مراسم اجرا خواهند كرد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اردبيل در پایان خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي از آغازين ساعات روز جمعه با حضور در خيابان ها و ميادين حركت راهپيمايان، امنيت و انتظامات محل را به نحو شايسته و در خور شأن مردم ولايي و روزه دار استان تامين خواهند كرد.

ارسال نظرات