جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

حمله موشکی به تروریست‌ها اقدامی در راستای اقتدار ایران اسلامی

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: اگرتعرضی ازسوی رژیم صهیونیستی به سمت ایران اسلامی اتفاق افتاد فرزندان این سرزمین اثری را از اسرائیل روی زمین به‌جا نخواهند گذاشت.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۰۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سردار حبیب‌الله توکلی،جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در مراسم گرامیداشت بسیج اساتید که در مجتمع رفاهی لاله برگزار شد اظهار داشت: خدا را شاکریم که به دست توانا و قدرتمند ایران کسانی که در روزهای گذشته ملت ایران را داغدار کردند وعده‌ای از هم‌وطنان ما را به خاک خون کشیدند به دست توانمند جوانان غیرتمند این سرزمین به سزای اعمالشان رسیدند و درسی فراموش‌نشدنی به همه‌کسانی که در پشت‌صحنه هدایت می‌کردند داده‌شده است.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری مکرراً گفتند زمان بزن و درو تمام‌شده است، افزود: اگر کسی خیال می‌کند که می‌تواند در مملکت ما حرکتی را انجام دهد و برود؛ بداند که کسی آن را تعقیب و مجازات نمی‌کند، اشتباه می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: امروز واقعیتی به وقوع پیوست که این فرمایش مقام معظم رهبری را اثبات کرد که هرکس در مملکت ما تعرضی کند و در هرکجای دنیا برود مورد تعقیب قرار خواهد گرفت و این موفقیت حاصل تلاش همکاران و هم‌رزمان شما در نیروهای مسلح بود و این موفقیت و سربلندی را به مقام معظم رهبری، خانواده‌های شهدای مدافع حرم و شهدای اخیر حادثه تروریستی تبریک عرض می‌کنم.

وی عنوان کرد: ان شالله روزی را شاهد باشیم که اگر تعرضی از سوی رژیم صهیونیستی به سمت ایران اسلامی اتفاق افتاد فرزندان این سرزمین اثری را از اسرائیل روی زمین به‌جا نخواهند گذاشت.

توکلی بابیان اینکه خداوند وعده داده است کسانی که ظلم و ستم می‌کنند به‌زودی مورد مجازات قرارمی گیرند و این اتفاق میمون افتاد، خاطرنشان کرد: شاید بعدازاین که این اتفاق تروریستی اتفاق افتاد اندکی بعد جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در صدا سیما حضور پیدا کردند و با قاطعیت و قدرتمندانه موضوع و پیام جمهوری اسلامی را به گوش کسانی که حمایت می‌کردند رسانند و چه زیبا مطالب ارزشمندی اشاره کردند.

وی افزود: انتقام‌گیری خون شهیدان در دستور کار جدی سپاه است اما این‌که در چه نقطه و با چه کیفیتی گزینه‌ای است که معلوم شد در جهان حرف و عمل سپاه را دیده چراکه قبل از آنکه حرف بزند عمل می‌کند و چه زود این پیام جانشین فرمانده کل سپاه به واقعیت تعبیر شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ضمن گرامیداشت یاد شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید، بیان کرد: افتخاری است که روز اساتید مزین شده به نام این شد و این قشر راه این شهید والامقام متعهد و متخصص را زنده نگه خواهند داشت.

وی بابیان اینکه شهید چمران فرهنگ جهاد و شهادت در ایران اسلامی احیا وزنده کرد گفت: شهید چمران فرهنگ مبارزه و ایستادگی را در ایران اسلامی و در همه کشورها به پا خاسته شده احیا کرده و علیه ظلم و ستم مبارزه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات