بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی سنندج با صدور بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت روز قدس, مردم را برای حضور هر چه باشکوه تر در راهپیمایی جمعه آخر رمضان و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی دعوت کردند.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۱۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان کردستان, متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد.


بیانیه دانشجویان بسیجی دانشگاه مذاهب اسلامی سنندج:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ (بقره214)

فلسطین نامی آشنا برای هر مسلمان

فلسطین یادآور ظلم، ستم، آشغالگری

فلسطین یادآور مقامت دلیرانه در برابر یاغیان

قلب هر مسلمان برای قدس می تپد

صهیونیست های آشغالگر در طغیان خود فلسطین را آشغال کردند و در آن حکومتی بنا کردند بر پایه ی ظلم، ستم، خون ریزی که بهترین نام را امام خمینی(ره) بر آن ها نهاد، رژیم جعلی اسرائیل...

ما این را وظیفه خود می دانیم که با تمام توان در پیروی از خط امام راحل برای آزادی فلسطین تلاش کنیم.

بله جهاد می کنیم تا این غده سرطانی را از بین ببریم زمانی مقاومت با سنگ به جنگ با غاصبان صهیونیستی می رفتند اما امروز به لطف انقلاب اسلامی موشک های مقاومت لرزه بر تن صهیونیست ها انداخته است.

همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند تا سال های آتی و پیش رو رژیم جعلی اسرائیل نخواهد بود و بدانند روحیه اسلامی و جهادی هر روز بیشتر و بیشتر صهیونیست ها را راحت نخواهد گذاشت.

سپاه اسلام روز به روز قوی تر از گذشته با سیلی های محکم تر به اسرائیل می فهماند که باید منتظر ذوالفقار علی باشد که این غده را از بین ببرد.

امروز سیلی ها را فرزندان نامشروع استکبار جهانی می خورد تا در وقت مناسب ضربه کاری را خودشان بخورند تا بفهمند که ما نوادگان حسین هستیم ما انقلابی هستیم ما سرداران بی سر هستیم ما عاشقان شهادت هستیم .

ما بسیجیان و دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی همراهی خود را با خط امام و رهبری اعلام می کنیم و تا آخرین نفس همراه سپاه اسلام  برای نابودی رژیم جعلی اسرائیل تلاش خواهیم کرد و در روز جمعه، روز جهانی قدس با شعار «القدس لنا» بیرون خواهیم آمد و به آمریکا و اسرائیل و فرزندان نامشروعشان خواهیم گفت: منتظر سیلی های محکم تری باشید.

ارسال نظرات