فرمانده حوزه شهيد مطهري(ره) سپاه ولايت تبريز با اعلام اين خبر گفت: دانش آموزان بسيجي سپاه ولايت تبريز رتبه اول مسابقات فرهنگي و هنري براي سومين بار متوالي كسب كردند.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۱۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

مجيد محمدي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: سی و پنجمین دوره این مسابقات در مرحله استانی در دو قسمت هنری و فرهنگی با حضور دانش آموزان دختر و پسر برگزار شد که قسمت فرهنگی شامل رشته های ادبی، پژوهشی، شعر، کتابخوانی، داستان و همچنین فضای مجازی شامل رسانه، وبلاگ نویسی، بازی های الکترونیکی و فیلم کوتاه بود.

وي ادامه: در بخش داستان نویسی آرش خور مهر از دبیرستان مجد، در نقد ادبي سینا ابراهیمی از شهید مدنی 2، در بخش مقاله نویسی مرضیه محمد زاده از دبستان نیک اندیشان، علی وفایی در بخش شعر از دبيرستان شهيد مدني1، سارا باحجب قدس در بخش کتابخوانی از دبستان شهيد مسافري، در بخش نقاشی سپیده فرج پور از دبيرستان بهارستان، حسام اصلانی از دبيرستان علی بن ابیطالب (ع) در بخش منبت كاري، مرسل زارعی از دبيرستان خیابانی در بخش كاريكاتور، پگاه همه ویسی در بخش نقاشی روی کاشی از دبيرستان فرزانگان 2 و ... توانستند در اين مسابقات مقام نخست را از آن خود كنند.

محمدي اظهار داشت: اين مسابقات در بین مناطق و نواحی برخوردار(ناحیه چهار، ناحیه سه، ناحیه پنج تبریز)، در مناطق نیمه برخوردار(ملکان، آذرشهر، بستان آباد) و در مناطق کم برخوردار( خسروشاه، تیکمه داش، کاغذکنان) برگزار شد و نفرات برتر برای مرحله كشوري معرفي شدند.

ارسال نظرات