در بیانیه بسیج ورزشکاران شاهرود آمده است:

مظلومان جهان در راهپیمایی روز قدس حقوق حقه ملت فلسطین و سایر ملل مستضعف جهان را تاکید می کنند

بسیج ورزشکاران شاهرود در بیانیه ای به مناسبت روز قدس تاکید دارد، مظلومان جهان در راهپیمایی روز قدس حقوق حقه ملت فلسطین و سایر ملل مستضعف جهان را مورد توجه و عنایت دارند.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۲۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کانون بسیج ورزشکاران شاهرود با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از آحاد مردم بخصوص جامعه ورزش برای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

چه زیباست بیعتی دیگر با آرمان والای پیر سفرکرده مان پس از گذشت 38 سال از صدور آن پیام تاریخی، در آخرین جمعه ضیافت پر نور الهی و بهار قرآن و دعا به ویژه در سالی که تلألو خورشید انقلاب اسلامی به جهان ظلمانی رسید و نور پر فروغش نهال فضیلت را در جهان به ثمر رساند.

قدس عضوی است غرقه در خون از پیکره‌ امت اسلامی، پیکره ای که به برکت بیداری اسلامی نشئت گرفته از انقلاب اسلامی به یاری خداوند متعال به زودی هر چه تمام پاره‌ تن خویش را از غاصبان پس می‌گیرد.

بی شک و بدون تردید در پشت پرده این جنایات دست حمایت جریان استکبار و ایادی و نوکران سر سپرده آنها در سازمان‌های بین المللی پیش زمینه این خون ریزی‌ها را فراهم کرده است و اکنون شاهدیم که ترویج فرهنگ اسلام ستیزی از سوی کشورهای غربی که در اقداماتی نظیر اهانت به قرآن کریم، بی حرمتی به مسلمانان و ایجاد محدودیت‌های شدید اجتماعی و شخصی برای آنها در کشورهای غربی نیز سرایت کرده است.

علی رغم همه ادعاهای حقوق بشری جهان معاصر که توسط برخی از کشورهای غربی با بوق و کرنا مطرح می‌شود، هم اکنون یکی از خشونت بارترین فرازهای تاریخ معاصر در حال وقوع است که با کمال تأسف کمتر صدایی از جانب مدعیان دروغین حقوق بشری به گوش نمی‌رسد.

بی تردید یکی از اهداف این کشتارها، نسل کشی و از میان بردن نام اسلام است؛ چه آنکه امروزه آوازه اسلام کشورهای مختلف جهان را فرا گرفته و امواج خروشان بیداری اسلامی، صحنه خاورمیانه را دگرگون ساخته است، از این رو قدرت‌های سلطه طلب استکباری می‌کوشند به سرکوب و نابودی مسلمانان بپردازند.

به راستی در دنیایی که فریاد حقوق بشر و آزادی بیان، گوش‌ها را کر کرده، این گونه نسل کشی و کودک کشی با بی توجهی رسانه‌های جهانی چه توجیهی دارد؟! آیا وقت آن نیست که مجامع بین المللی و در رأس آن شورای امنیت سازمان ملل متحد با این حوادث اسفناک مقابله کنند.

کانون بسیج ورزشکاران شاهرود ضمن دعوت از آحاد امت حزب الله به خصوص جامعه ورزشکار اعم از بسیجیان ورزشکار در تمامی رشته‌ها، اساتید و مربیان ورزشی، باشگاههای فرهنگی ورزشی، هیئت های ورزشی و مسئولین به فضل الهی همراه با مردم شهید پرور ، چون سنوات گذشته جهت تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و حمایت از مظلومان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد و ضمن اعلان انزجار از دولت های مزدور و سرکوب گر منطقه و فرا منطقه ای به خصوص مستکبران غربی اعلام می دارد تا رسیدن ملت فلسطین و سایر ملل مستضعف جهان به حقوق حقه خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌نمائیم. آری وعده الهی بسیار نزدیک است و به زودی قدس شریف به دامن پر مهر امت اسلامی باز می‌گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار