روز قدس، روز قیام است. قیام بر ضد زورگویی و اشغال، روز قدس‌ روز احیاء، فلسطین که احیای امت اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۳۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، بیانیه سپاه ناحیه ایوان بمناسبت روز جهانی قدس به شرح ذیل است:

روز قدس، روز قیام است. قیام بر ضد زورگویی و اشغال، روز قدس‌ روز احیاء، فلسطین که احیای امت اسلامی است. زمانی که امام راحل جمعه پایانی ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» برای همبستگی جهان اسلام و کل آزادی خواهان دنیا در جهت پاسداشت آرمان مردم ستمدیده فلسطین و تلاش برای آزادسازی قبله اول مسلمانان قدس شریف اعلام کرد،کسی فکر نمی کرد این صدای حق طلبانه در هیاهوی بوق های تبلیغاتی مثلث قدرت، ثروت و رسانه های اختاپوسی صهیونیسم عالم، پژواکی به بزرگی کابوس همیشگی برای سران و حامیان جهانی رژیم صهیونسیتی پیدا نماید.

امام روز جهانی قدس را به یوم اللهی دیگر تبدیل کرد تا آرمان فلسطینی ها پایمال ظلم و تعدی ظالمان، کوتاهی مبارزان و سازش حاکمان اسلامی نشود اما امروز با تغییر حاکمان کاخ سیاه، نظام سلطه از طریق طراحی نقشه راه جدیدی تلاش دارد با ایجاد پیوند نامیمون میان ارتجاعی ترین حکومت عربی منطقه یعنی عربستان سعودی و صهیونیسم، امنیت رژیم صهیونیستی را که با بیداری اسلامی به چالش کشیده شده و نفس های بقای آن به شماره افتاده، حفظ و تضمین نماید.

امروز با نگاه و توجه به تحولات سیاسی و شرایط ویژه ای که در سطوح داخلی، منطقه ای و بین المللی به وقوع پیوسته، روز جهانی قدس امسال را از سال های گذشته متفاوت تر و به مراتب حساس تر کرده است.

نکته قابل توجه اینکه مواضع اعراب منطقه خلیج فارس فقط به سکوت در برابر جنایت های صهیونیست‌ها منتهی نشده بلکه از این نیز فراتر رفته است؛ به گونه ای که این رژیم های مرتجع علاوه بر اظهار خشم و نارضایتی از انتفاضه فلسطینی‌ها، تمام تلاش خود را برای حذف جریان مقاومت ضد صهیونیستی از سرزمین های اشغالی به کار بسته اند.

از طرفی هم محور غربی- عربی – عبری به هر حربه ای دست زده تا بتواند جمهوری اسلامی ایران را دچار خطاهای محاسباتی و چالش های امنیتی و داخلی کند. به همین منظور برنامه های مختلفی نیز برای مبارزه با ایران صورت گرفته است. طی سال گذشته هجمه وسیعی علیه ایران به عنوان حامی اصلی مردم مظلوم فلسطین و بالاخص با روی کارآمدن ترامپ صورت گرفته است.

در کنار این تحولات ، برنامه ریزی گسترده سعودی ها ؛در خصوص ضربه زدن به ایران وکشاندن جنگ به ایران از هیچ فرصتی دریغ نداشته و هر بودجه ای را خرج می کنند و این هم به صراحت در سخنان مسئولان سعودی آمده است. با مروری بر اتفاقات گذشته شاید بتوان عملیات تروریستی تهران را بخشی از پازلی دانست که در منطقه چیده شده است. بعد از سفر ترامپ به عربستان و معامله تسلیحاتی350 میلیارد دلاری با عربستان و اظهارات ضد ایرانی ترامپ و مقامات عربستان و بعد تحریم قطر توسط کشورهای حاشیه خلیج فارس و اتفاقاتی از این دست شاید بتوان این عملیات را هم حلقه ای از این زنجیر به حساب آورد.

در ضمن از اقدام بموقع پاسداران رشید اسلام در مجازات گروهگ تکفیری تروریستی وابسته به استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل ، که ملت های مسلمان به ویژه ملت بزرگ ایران را مسرور کرده و پاسخ دندان شکن به یاوه سرایان دادند تقدیر نماییم و از ملت شریف ایران اسلامی برای پاسداشت آرمان قدس شریف و و زنده نگه داشتن آن و جهت تجدید بیعت با ولی امر مسلمین جهان امام خامنه عزیز دعوت می نماییم .

ارسال نظرات