با تعیین مهلت ارسال آثار رسانه ها در 15 مرداد ماه:
مجتمع تجاری و تفریحی دنیای آرزو در نظر دارد جشنواره‌ رسانه‌ را میزبانی کند تا با همراهی اندیشه و خلاقیت اهالی رسانه، شاهد تولید آثاری باشد که بهترین آرزوها را برای مردم ترسیم کنند.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۳۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی، رسانه‌ها در به ثمر نشستن آرزوهای دست یافتی که زندگی بهتر و رفاه بیشتر مردم سرزمین‌مان را رقم می‌زنند، نقش مهم و برجسته‌ای ایفا می‌کنند در همین زمینه این مجتمع تجاری و تفریحی در نظر دارد، جشنواره‌ رسانه‌ را میزبانی کند تا با همراهی اندیشه و خلاقیت اهالی رسانه، شاهد تولید آثاری باشیم که بهترین آرزوها را برای مردم ترسیم می‌کنند.

با توجه به فرهنگ و اندیشه در سایه زندگی پررونق همواره دغدغه دنیای آرزو بوده و رسانه‌ها، پیشتاز تحقق این آرزوی همگانی هستند، جشنواره آرزو در قاب رسانه در بخش‌های:مصاحبه و گفت‌وگو، گزارش تحلیلی ـ توصیفی و خبری، یادداشت و مقاله، تیتر و عکس برگزار می‌شود.

محورهای جشنواره که اهالی رسانه می‌توانند ما را در برگزاری پربار این رویداد همراهی کنند، عبارتند از:

1ـ آرزوهای زیبا و سرشار از آرامش را چگونه می‌توان به مردم هدیه کرد و شهری پویا و انسان محور را رقم زد.( شهری که در آن آرامش و آسایش، آرزوی همگانی است با چه مولفه‌هایی محقق می‌شود).

2ـ اقتصاد فرهنگی و فرهنگ اقتصادی و تبیین چگونگی پیوند آنها( ره آورد توسعه شهری با مجموعه‌هایی نظیر دنیای آرزو که اقتصاد و فرهنگ را رویکرد خود قرار داده‌اند).

3ـ نقش و جایگاه مجموعه‌هایی نظیر دنیای آرزو در تحقق شهری جذاب و زنده و رونق گردشگری شهری.

4ـ نقش رسانه‌ها در ترسیم فرهنگ سرمایه‌گذاری و کارآفرینی که منجر به تحقق آرزوهای مردم می‌شود.

5 ـ جایگاه مردم در رشد و توسعه شهر و استان کجاست؟

6ـ نقش سرمایه‌های خرد در رشد کلان چیست و چگونه محقق می‌شود؟

7 ـ کسب و کار روزآمد (استارت آپ) برای جوانان چگونه قابل دستیابی است؟

بخش ویژه:

وجود مجتمع‌های چند منظوره مثل "دنیای آرزو ساری" می‌توانند موجب بهبود شرایط زیست محیطی شهرها شوند؟

شرایط شرکت در جشنواره شامل موارد زیر است

آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌های سراسری یا محلی در محدوده زمانی فروردین 1395 تا پانزدهم مرداد 1396 منتشر شده باشد.

هر یک از متقاضیان می‌توانند در ٢رشته شرکت کنند و در هر رشته، حداکثر ٣ اثر قابل پذیرش است.

آثار مکتوب فاقد نام نویسنده یا دارای نام مستعار باید به تایید (مهر و امضاء) مدیر مسؤول رسانه (نشریه، خبرگزاری و پایگاه خبری) رسیده باشد.

 شرکت در این جشنواره برای همه عکاسان آزاد است و محدودیت سنی ندارد. هر عکاس می‌تواند حداکثر ٣ عکس در رابطه با محورهای جشنواره (در مجموع 24 عکس) به دبیرخانه جشنواره ارسال کند. عکس‌ها باید با فرمتjpeg و در اندازه حداقل 2000پیکسل (ضلع بزرگ) و حداکثر حجم 2مگابایت ارسال شوند.

 عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضا عکاس، قاب، تاریخ، واتر مارک، لوگو یا هرگونه نشانه‌های تصویری باشند.

ویرایش عکس‌ها تا جایی که اصالت عکس‌ها مخدوش نشود، مجاز است. (تصحیح رنگ و نور)

پس از معرفی آثار راه یافته به بخش مسابقه، اصل فایل با کیفیت بالاتر از صاحب اثر درخواست خواهد شد. در صورت عدم دریافت اصل فایل، اثر از جشنواره حذف می‌شود.

تمام ‌عکس‌ها باید دارای عنوان بوده و اطلاعات مربوط به مکان و زمان عکسبرداری در یک فایل متنی جداگانه به همراه عکس ها ارسال شود.

 از نظر برگزار کننده، ارسال کننده عکس، مالک اثر شناخته می‌شود و هرگونه مغایرت و پیامدهای ناشی از آن با مسئولیت ارسال کننده خواهد بود.

برگزار‌ کننده حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را برای چاپ احتمالی در کتاب، نمایشگاه، بروشور یا انتشارات مربوط به جشنواره، با ذکر نام عکاس برای خود محفوظ می‌دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس ایمیل Email:rasaneh@dasari.irو شماره تلگرام 09035259064جشنواره ارسال کنند.

در هر یک از رشته‌های جشنواره با رای هیات داوران، افراد برگزیده انتخاب و معرفی می‌شوند و جوایز ویژه‌ای در مراسم اختتامیه دریافت می‌کنند. همچنین از همه ارسال کنندگان آثار در آیین اختتامیه جشنواره قدردانی می‌شود.

اسامی داوران جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

نشانی دبیرخانه جشنواره: ساری، جاده فرح آباد، مجتمع چند منظوره "دنیای آرزو ساری با تلفن تماس: 01134441 است.

آخرین مهلت ارسال آثار 15 مرداد ماه 96 است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها