بيانيه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان به مناسبت روز قدس:

حماسه‌ي روز قدس يادآور فرياد رعدآساي امام راحل «ره» است

حماسه‌ي روز قدس يادآور فرياد رعدآساي امام راحل «ره» است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهيونيست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ويژه درکشورهاي اسلامي طنين افکن شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۴۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بيانيه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان به مناسبت روز قدس آمده است:

بسمه تعالی

"حكومت حماس در غزه، حكومتي قانوني و مردمي است كه از طريق انتخابات روي كار آمده است اما مدعيان تمدن و دمكراسي، بي اعتنا به اين واقعيت، از جنايات و شدت عمل صهيونيستها حمايت مي كنند".

« مقام معظم رهبري »

حماسه‌ي روز قدس يادآور فرياد رعدآساي امام راحل «ره» است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهيونيست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ويژه درکشورهاي اسلامي طنين افکن گردیده و مسير مبارزه‌ي بي‌امان مردم فلسطين را شتابنده و توفنده ساخته است.

مردمي که بيش از نيم قرن در مصاف با دژخيمان پليد و ددمنشان غاصب همچنان نستوه و استوار از خود مقاومت و پايمردي نشان داده‌اند و با انتخاب آگاهانه‌ي شهادت طلبي و به قربانگاه فرستادن جگر گوشه‌هايشان ازشرف و کرامت انساني و ارزش‌هاي مقدس اسلامي‌شان جانانه دفاع نموده و از سرزمين ميهني خويش پاسداري وحفاظت مي‌کنند.

قدس محور هويت و اتحاد همان امتي است كه مستضعفان زمين را وارثان واقعي مي‌داند و براي زورمداري و بي‌عدالتي عمري كوتاه قائل و ايمان دارد كه نصرت و پيروزي از آن صالحان و هدايت يافتگان خواهد بود.

دراين روز بزرگ، قدرت خداوند درگام‌هاي استوار مردان و زنان مسلمان و درياي مواج وخروشان مسلمانان روزه‌دار نمود مي‌يابد.

روز قدس، روز رژه سپاهيان اسلام در برابر چشمان حيرت زده‌ي مستکبرين جهان، روز نمايش اتحاد و همبستگي جهان اسلام در مقابل نمادهاي کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومي ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژيم تروريست و اشغالگر قدس و حامي آن شيطان بزرگ آمريکاي جنايتکار است .

دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان ، در آستانه روز جهانی قدس یکبار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می‌دارند که با نهایت توان و تلاش خود در جهت تحقق اهداف نهضت جهانی اسلام خواهند کوشید و به همین وسیله یکایک مردم عزیز و فهیم استان را به حضور گسترده در راهپیمایی عظیم این یوم‌الله بزرگ فرا می‌خواند.

« روابط عمومی دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد استان زنجان »

ارسال نظرات