خبرهای داغ:
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم با صدور بیانیه ای اعلام کرد: تا نابودی کامل غده سرطانی اسرائیل مبارزه همچنان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۵۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹

مبارزه تا نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی استمرار خواهد داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، متن کامل بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم در قدردانی از اقدام موشکی سپاه پاسداران و گرامیداشت روز جهانی قدس به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

((الحمدللهِ قاصمِ الجبّارینَ مُبیر الظّالِمین مُدرکِ الهاربینَ نَکال الظّالمین))

سیلی سخت فرزندان انقلابی ملت در سپاه پاسداران به تروریست های تکفیری و اربابانشان بار دیگر خواب را از چشمان جبهه استکبار ربوده است.

آری؛ رقص ذوالفقارها در آسمان دشمن و خراب شدن بر سر خانه های عنکبوتی دشمنان خدا وعده ای است که خداوند به مومنان داده است

آری؛ زمانی که نائب امام زمان(عج) اذن سیلی زدن به دشمن می دهد، این سپاه پاسداران همیشه قهرمان است که با تأسّی به امر فرماندهی معظم کل قوا با اولین و کمترین وسیله ممکن ضرب شَستی به دشمن تکفیری نشان می دهد.

آری؛ جهانیان بدانند که ایران اسلامی همچون سردمداران کشورهای مادی اروپایی و تمدنِ همچون خانه عنکبوتی آنان نیست که تنها شاهد بروز ارعاب و ترس در بین مردم و از بین رفتن شهروندان خود در خیابانها توسط تروریست ها باشد.

آری؛ ایران اسلامی در اوج قدرت و عزت، بر اساس فرامین الهی و ائمه طاهرین علیهم السلام تا نابودی کامل فتنه ها دست از مبارزه بر نمی دارد و این ترقه بازی های اخیر باعث خللی در مسیر این درخت تنومند نخواهد شد.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی قم بر خود لازم می دانیم که از سپاه همیشه قهرمان قدردانی نموده و خطاب به فرمانده عزیزمان سرلشگر پاسدار «محمد علی جعفری» و همه پاسداران غیرتمند و انقلابی عرض کنیم که از هرگونه اقدامی در جهت حفظ تمامیت ارضی و امنیت و کیان کشور اسلامی ایران توسط نهاد قدرتمند سپاه به ویژه افتخار آفرینی های اخیر، همه جانبه حمایت می نماییم.

ما دانشجویان بسیجی در آستانه روز جهانی قدس به فرماندهان محترم سپاه و از تمامی مسئولین کشوری و لشکری عرضه می داریم به پشتوانه امت اسلامی و ملت ایران تا نابودی کامل غده چرکین دنیای امروز یعنی اسرائیل منحوس و آزادی کامل فلسطین عزیز این پاره تن اسلام لحظه ای از مبارزه دست بر نداریم که ان شاء الله وعده خداوند نزدیک است و مستضعفان وارثان حقیقی زمین خواهند بود.

((وَنُریدُ اَنّ نَمُنَّ علی الذینَ استُضعِفوا فی اَلارض و نَجعلهُم اَئمّه وَ نجعَلهُم الوارِثین)) _قصص/۵

از خداوند متعال نیز برای تمام شهدا به ویژه شهدای عرصه هوا فضای سپاه و به خصوص سردار شهید عزیز، حاج حسن تهرانی مقدم که آرزوی نابودی اسرائیل را داشت، علو درجات را مسئلت می نماییم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم


ارسال نظرات
پر بیننده ها