خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه آمنه حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان گفت: طرح جوانه های صالحین عرصه ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم است.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۵۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

مهری اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به طرح جوانههای صالحین اظهار داشت: پایگاه بسیج حضرت آمنه(س) همدان امسال برای سومین سال پیاپی برنامه جوانه های صالحین را اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح جوانه های صالحین به عنوان یک طرح ملی برگزار می‌‌شود در خصوص هدف از اجرای طرح افزود: این برنامه با محوریت سازمان بسیج و حضور حوزه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات با هدف ارتقاء، جذب بسیج، حفظ و انسجام بخشی حلقه های صالحین در استفاده مطلوب از اوقات فراغت تابستان جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه آمنه حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی جوانان و ترغیب بیش از پیش خانواده ها به حضور فرزندان در مساجد و پایگاه‌های بسیج را از دیگر اهداف اجرای طرح جوانه‌های صالحین عنوان کرد و بیان داشت : طرح جوانه های صالحین عرصه ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم است.

وی با بیان اینکه شعار برنامه جوانه های صالحین امسال «نشاط و تعالی، تولید و ا شتغال» است، اضافه کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رشد و شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان امسال برنامه های اقتصاد مقاومتی و اشتغال و تولید در رأس این امور قرار گرفته و نشاط و تعالی را در بین این قشر از جامعه افزایش خواهد داد.

اسدی با اشاره به اینکه طرح جوانه‌های صالحین مکمل برنامه حلقه های صالحین است، گفت : با برنامه ریزی های انجام شده پس از اتمام طرح جوانه ها افراد برتر به صورت مستمر در ادامه برنامه ها حضور پیدا خوهند کرد.

وی ادامه داد : طرح جوانه های صالحین با محوریت های متنوع از جمله علمی، آموزشی، هنری، اردویی، ‌ورزشی، کارافرینی، تولید و اشتغال، ارائه مشاوره، ‌سبک زندگی و برگزاری انواع مسابقه به منظور ایجاد نشاط و تعالی اجرا می‌شود.

فرمانده پایگاه آمنه(س) سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: در طول تابستان این برنامه ها به منظور ارتقای دانش معرفتی، بصیرتی، مهارتی، اعتقادی و ایجاد شور و نشاط برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج برنامه جوانه‌های صالحین را در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان طراحی کرد، یا دآور شد: امیدواریم دیگر مسئولان فرهنگی نهادها و دستگاه ها همگام با بسیج و سپاه در این راستا اقدامات موثری انجام دهند و روحیه بسیجی در جوانان و نوجوانان را تقویت کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات