خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

هدف و شعار اصلی روز قدس دفاع از مظلوم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: هدف و شعار اصلی روز قدس دفاع از مظلوم است و ایستادن در مقابل ظالم که مصداق کامل «وأتم الظالم» است.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۶۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
حجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار داشت: همان‌طور که حضرت امام(ره) فرمودند روز قدس، روز اسلام است یعنی چیزی نیست که بگوییم متعلق به ایمان است بلکه متعلق به شیعیان و ملت فلسطین است.

وی با بیان اینکه در روز قدس خون در رگ‌های جهان اسلام به حرکت درمی آید، تصریح کرد: روز قدس یک حرکت ابتکاری از جانب امام(ره) بود که برای همیشه فلسطین و مردم آن را در مقابل رژیم جعلی اسرائیل بیمه کردند و آخرین جمعه از ماه رمضان را هر سال روز قدس قرار دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به راهپیمایی تمام مسلمانان جهان در این روز می کنند عنوان کرد: مسلمانان در این بر ظلم‌هایی که در حق مردم فلسطین شده اعتراض کرده و از فلسطین دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه هدف این رژیم جعلی، این است که مسلمانان را محدود کرده و در کشورهای اسلامی نفوذ کند، گفت: این حرکت امام(ره) یک حرکت بسیار مبارکی بود که برای همیشه برای مردم فلسطین و جهان اسلام پشتوانه است.

قربانی تصریح کرد: هدف و شعار اصلی روز قدس دفاع از مظلوم است و ایستادن در مقابل ظالم که مصداق کامل «وأتم الظالم» است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص رژیم جعلی اسرائیل، عنوان کرد: «رژیم جعلی اسرائیل یک تروریست دولتی است که در حق مردم کوچه و بازار و بدون سلاح که تمام سلاحشان سنگ و قلوه سنگ است با پیشرفته‌ترین سلاح ها مسلمانان را می کشند» و به تعبیر شهید مطهری «هر مسلمانی صدای ناله مسلمین را بشنود و جواب ندهد مسلمان نیست» بنابراین بر همین اساس همه ما مکلف هستیم در مقابل حرکت‌های نادرست و حملات ناجوانمردانه اسرائیل بایستیم و دفاع کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان تأکید کرد: وظیفه همه ما شرکت در راهپیمایی روز قدس است که مشت محکمی بر دهان اسرائیل و تمام یاوه گویان و مستکبران جهان است.

وی با اشاره به حرکات و تعرضاتی که در داخل کشور صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: وظیفه ما است که بسیار باشکوه در این راهپیمایی شرکت کنیم.

قربانی عنوان کرد: امید است با قدرت و توانمندی بالاتری همه مردم احساس تکلیف کنند، همانگونه که روزه بر ما تکلیف است شرکت در راهپیمایی نیز برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و سایر ملل مظلوم جهان بر ما تکلیف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات