بیانیه اداره کل بهزیستی استان زنجان به مناسبت روز جهانی قدس:
روز قدس در كشور ما يك مسأله اساسي و يك فريضه الهي است روز قدس روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است و اسراييل دشمن بشريت و دشمن. اسلام است
کد خبر: ۸۸۷۷۳۶۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه اداره کل بهزیستی استان زنجان به مناسبت روز جهانی قدس آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ابتکار راهبردی، تاریخ‌ساز و دوراندیشانه حضرت امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان "روز جهانی قدس" با گذشت 37 سال، آثار و برکات خود را در عرصه استکبارستیزی و ظرفیت‌سازی برای استیفای حقوق فلسطین مظلوم بیش از پیش آشکار ساخته است. به‌رغم توطئه‌چینی‌ها و سناریوپردازی‌های شیطانی گوناگون نظام سلطه و صهیونیسم در مهار پیامدهای روز جهانی قدس؛ به فضل الهی هر سال شاهد گسترش ابعاد و زوایای تأثیر رستاخیز جهانی امت اسلام در حمایت از فلسطین و آران قدس شریف و برائت از رژیم غاصب و جلاد صهیونیستی پلید و ضد بشری آن هستیم.

روز قدس در كشور ما يك مسأله اساسي و يك فريضه الهي است روز قدس روز مقابله مستضعفين با مستكبرين است و اسراييل دشمن بشريت و دشمن اسلام است و ماهمواره در كنار ملت فلسطين خواهيم بود مقاومت مردم فلسطين به رغم تمام فشارها ادامه خواهد يافت و رژيم صهيونيستي نمي تواند آن را براي هميشه متوقف كند.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان كليه تلاشگران و جامعه هدف اداره کل بهزیستی استان زنجان همگام با آحاد مردم شریف و روزه دار، یکبار دیگر فریاد عدالت خواهی خود را برای احقاق حقوق مظلومان فلسطین و حمایت قاطع از جبهه مقاومت و دیگر مردم تحت ستم منطقه سر خواهند داد و اثبات خواهند کرد که همچنان پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی خود و یار و یاور مظلومینی هستند که راه قیام را برگزیده و بر ستمگران می‌شورند.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان زنجان

ارسال نظرات