خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولايت تبريز در آستانه روز قدس ضمن گرامیداشت این روز، حضور حداكثري مسمانان جهان را در روز قدس تاثيرگذار و سيلي سختي به استكبار و دشمنان قسم خورده دين مبين اسلام بيان كرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۶۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

نادر ارسلاني در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار داشت: همانطور كه حضرت امام خامنه اي فرمودند دشمنان سيلي خواهند خورد شاهد بوديم چند روز گذشته نخستین سيلي را سپاه پاسداران انقلاب چگونه بر صورت استكبار وارد كرد و انشالله روز جمعه مسلمانان ضربه و سيلي دوم را با حضور باشكوه خود بر دشمنان وارد خواهند كرد.

وي ادامه داد: استكبار با مشاهده عظمت اسلام از همان ابتدا با نقشه اي شوم اين غده سرطاني را در پيكره اسلام قرار دادند تا بتوانند جلوي نفوذ و گسترش اسلام را بگيرند.

ارسلاني اظهار داشت: امام راحل با دور انديشي و نگاه عميق خود با نامگذاري اين روز در آخرين جمعه ماه رمضان نقشه هاي شوم استكبار را به جهانيان و خصوصا مسلمانان نشان دادند.

فرمانده سپاه ولایت تبریز تنها راه ريشه كن كردن و نابودي رژيم غاصب صهيونيستي را وحدت جهان اسلام عنوان و بیان كرد: اگر همه مسلمانان جهان با هم متحد شوند و همگراي و هم افزاي داشته باشند خيلي زود شاهد نابودي اين غده سرطاني از صفحه روزگار خواهيم بود.

ارسال نظرات