بیانیه دانشجویان بسیجی دانشگاه های آذربایجان شرقی به مناسبت روز قدس؛
دانشجویان بسیجی آذربایجان شرقی با انتشار بیانیه ای از مردم استان برای حضور گسترده در راهپیمائی روز قدس دعوت کردند.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۷۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن بیانیه دانشجویان دانشگاه های آذربایجان شرقی امده است؛

با گذشت 38 سال از ابتکار راهبردیو آینده‌نگرانه حضرت امام راحل(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس، آرمان آزادی قدس شریف و حمایت از ملت فلسطین، در سایه گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، به یک مطالبه بین‌المللی تبدیل و تلاش جبهه متحد استکبار برای جلوگیری از جهانی شدن این آرمان و تحمیل سازش و نرمش برابر خواسته‌های رژیم جعلی صهیونیستی را با ناکامی و شکست‌های انکارناپذیری مواجه ساخته است.

روز قدس مجالی شده است تا همه ملل تحت ظلم استکبار به مبارزه با خوی استکباری برخیزند و در یک بازه زمانی ثابت خیزشی عظیم اتفاق افتد تا قدرت و قوت مستضعفین در تمام عالم مشاهده و نقطه امیدی شود برای تلاش مضاعف در جهت آزادی از یوغ مستکبرین و نقطه نشانی باشد تا ره گم نشود و مسلمین از هر طایفه و گروهی متوجه باشند که دشمن اصلی مسلمین و علت العلل عقب افتادگی آن ها، همانا صهیونیست جهانی و نماد آن یعنی رژیم غاصب صهیونیستی می باشد.

البته الان بر همگان مشخص و مبرهن شدهکه وهابیت خبیث و جانیان داعش و جلادان رژیم صهیونیستی، از یک آبشخور مشترک به نام صهیونیسم جهانی سیراب می شوند و هر آنچه از قتل و غارت و کشتار بر جان و مال و ناموس قاطبه مسلمین جهان اعم از فلسطین، یمن، سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، نیجریه و ... اتفاق می افتد از این مجری تغذیه می شود.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های آذربایجان شرقی ضمن دعوت همگان برای لبیک به امر بنیانگذار انقلاب امام راحل و نایب بر حقش حضرت آیت العظمی امام خامنه ای در جهت حضور هرچه باشکوهتر در راهپیمایی روز قدس موارد زیر را به خدمت مردم روزه دار استان و امت شهیدپرور ایران اسلامی اعلام میکنیم :

1 ـ آمریکای ترامپ همان چهره بدون نقاب آمریکایِ اوباماست و ملت هوشیار ایران همواره به این جنایتکاران به چشم دشمن می نگرند. قضایای مذاکرات اخیر با اینان به درستی تجربه ای شد تا این دید در بین مردم تقویت و مردم به اطمینانی در جهت تقابل با این سفاکان برسند.

ما این تجربه گرانسنگ را ارج می نهیم و از دولتمردان می خواهیم در جهت عمل به این تجربه گامهای اساسی بردارند.

2 ـ به رژیم دیکتاتور و منحوس و وهابی مسلک عربستان اعلام می داریم که اندازه و قواره خود را بشناسد و عرصه سیمرغ را به لوث سخنان کودکانه و بچه گانه سردمداران خود آلوده نسازد . تسلیح عربستان به سلاح های آمریکایی و صهیونیستی تغییری در معادلات ایران اسلامی بزرگ نسبت به آن ایجاد نخواهد کرد و همواره به عنوان رژیمی دیکتاتور که هنوز که هنوز است در بدویت زندگی می کنند در دکترین اقتدار ایران بزرگ مطرح است. اصل بر وحدت بین مسلمین است ولی اگر وهابیت بخواهد خود و اذباب و جیره خواران خرد آن در جهت تضعیف وحدت حرکت کنند ، قطعا ضربه سهمگینی از ملت مقتدر ایران خواهد خورد که تا مدت ها نتواند روی پا بایستد .

3 ـ به ملت مسلمان فلسطین اعم از ساکنان غزه قهرمان و کرانه باختری اعلام می کنیم که دکترین جمهوری اسلامی ایران که توسط مقام معظم رهبری تبیین می شود بر اصل دفاع از مظلومین و حمایت از آرمان قدس شریف بنا نهاده شده و گذر زمان نه تنها خللی در آن ایجاد نکرده بلکه آن را راسخ تر و مستحکم تر نموده است .

4 ـ از دولت جمهوری اسلامی ایران می خواهیم که همانگونه که مشی دیپلماسی فعال در کل دنیا در پیش گرفته، این دیپلماسی را برای حمایت همه جانبه از آرمان قدس و حمایت از مستضعفین که یکی از پایه های روابط بین الملل در اسلام و یکی از ارکان دکترین دیپلماسی ایران اسلامی است، نیز مصروف دارد .

5 ـ ما دانشجویان دانشگاه های استان ضمن حمایت از عملکرد مقتدرانه سپاهیان قهرمان در منکوب کردن دشمنان بشریت در خانه خود که عزت و غرور ملی را پس از انفعال بازگرداند، از تک تک اعضای شورای نظارت بر برجام می خواهیم که پاسخ کوبنده و متناسب و درخور شان ملت بزرگ و مقتدر ایران در برابر نقض عهد و تصویب دوباره تحریمها از سوی دولت متکبر و جنایتکار آمریکا و سایر دول 1+5 ، را بدهند و در برخورد طوری مشی عزت در پیش گیرند که مایه مباهات مردم و مقام معظم رهبری گردند تا غرور ملی خدشه دار شده کمی التیام یابد .

و در پایان اعلام می داریم که ما به عنوان موذنان جامعه علاوه بر مطالبه موارد مذکور، آماده هرگونه جانفشانی در راه اسلام و ایران و آرمان قدس کبیر هستیم و لحظه ای از روشنگری و تبیین آرمان های انقلاب دست برنخواهیم داشت .

ارسال نظرات