خبرهای داغ:
روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان بیانیه ای را به مناسبت روز جهانی قدس منتشر کرد و از عموم مردم ایران خواست تا در راهپیمایی این روز باشکوه شرکت کنند.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۷۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم


قال رسول ا... (ص) : مَنْ اَصْبَحَ لا يهْتَمُّ بِاُمُورِ الْمُسْلِمِينَ فَلَيسَ مِنْهُمْ وَمَن يسْمَعْ رَجُلاً ينادِي يا لَلْمُسْلِمِينَ فَلَمْ يجِبْهُ فَلَيسَ بِمُسْلِمٍ /

بحار الانوار ج74 ص339  ؛

کسی که صبح کند بی‌آنکه اهتمامی به امور مسلمین داشته باشد، او از مسلمین نیست و كسي كه فرياد (دادخواهي ) شخصي را بشنود كه مسلمان را به ياري مي طلبد ، و به کمکش نشتابد ، مسلمان نيست.
 

امت اسلامی ید واحده ای است که دشمنان در تلاش هستند با فتنه های مختلف بین مسلمانان اختلاف و تفرقه ایجاد کنند و مانند دشمن در مقابل همدیگر قرار دهند و از این برنامه در جهت تضعیف جامعه اسلامی استفاده کنند.

حضرت امام خمینی(ره) در پیام خود در سال 1358، با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به «روز قدس» با تدبیر الهی خویش ، مبارزه با اسرائیل و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را به عنوان تکلیفی اسلامی به همه مسلمانان از فرقه‌ها و ملیت‌ها و زبان‌های گوناگون گوشزد کرد و اعلام داشت که حمایت از اسرائیل، خیانت به اسلام است.

روز جهانی قدس عرصه جوشش و فوران خشم و اراده جامعه بین الملل بر علیه جنایات دردمنشانه رژیم صهیونیستی و صحنه انزوای راهبردی آمریکا و میدان هراس و وحشت اسرائیل در پیشگاه ملتهاست که این حرکت عظیم از ام القرای امروز جهان اسلام یعنی ایران اسلامی و با تدبیر و ژرف اندیشی حضرت امام خمینی (ره) و سپس تاکید و تداوم آن توسط مقام معظم رهبری به جامعه جهانی تبدیل شده است.

در شب های قدر که فرصت استجابت دعای مومنین است گرفتاری مسلمین فراموش نشود و با دعای خاصانه از درگاه ایزد منان نجات مظلومین را خواستار شویم.

امروز بر مسلمانان و تک تک افراد جامعه اسلامی لازم است که وظیفه ی مسلمانی و انسانی خود را شناخته و بر بصیرت و اگاهی خود در مقابل دشمنان اسلام بیافزایند تا دشمن اصلی و واقعی جامعه اسلامی که شیطان بزرگ آمریکا و انگلیس مکار و رژیم کودک کُش صهیونیستی است را بشناسند و در مقابل این دشمن از ارزشها و مرزهای اسلام دفاع کنند.

با توجه به حساسیت روز جهانی قدس درسالجاری به جهت تحرکات و تلاشهای مذبوحانه برخی کشورها و رژیم صهیونیستی در از بین بردن صحنه راهبردی مقاومت و بیداری اسلامی در منطقه ،پاسداران و بسیجیان سپاه بوکان نیز، دوشادوش نیروهای مسلح و ملت شهیدپرور ایران اسلامی، بار دیگر خشم، نفرت و انزجار خود را در صفوفی فشرده و با مشت‌های گره‌کرده به نمایش می گذارند تا بارقه‌های امید در چشمان منتظر فلسطینیان این مظلومان همیشگی تاریخ اسلام بدرخشد.

برهمين اساس ما پاسداران و بسیجیان جان برکف سپاه بوکان نيز ضمن اعلام خشم و انزجار از صهيونيست و استكبار جهاني، با بهره‌مندي از منويات مقام معظم رهبري و همگام با حضور گسترده و يكپارچه تمامي مسلمانان و مردم جهان در راستاي وظيفه اسلامي و انقلابي خود درميان سيل خروشان راهپيمايان روز قدس حضور يافته و از همه ي اقشار ملت شريف ايران براي شركت در راهپيمايي بزرگ اين روز دعوت به عمل مي‌آورد.


وعده ديدار ما روز جمعه مورخه 2/4/ 96مصادف با آخرين جمعه ماه مبارك رمضان با حضور پرشور و گسترده در راهپيمايي عظيم روز جهاني قدس

روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان

ارسال نظرات