خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج علمی آذربایجان شرقی به مناسبت روز قدس؛

روز قدس فریاد بلند امام راحل در برابر امریکاست

پژوهشگران و مخترعین و اعضای خانه نخبگان سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای از از عموم هموطنان به ویژه جهادگران عرصه علم و فناوری استان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۷۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن این بیانیه آمده است؛

روز قدس یادآور فریاد بلند امام خمینی(ره) در برابر آمریکا و مولود نامشروع آمریکا و انگلیس یعنی رژیم جعلی صهیونیستی است. روز قدس روز اسلام و روز خیزش حق‌طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است. روز قدس، روز مستضعفان عالم، علیه مستکبران است. روز قدس روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و هم‌پیمانان آن ها برداشته است.

تصمیم امام خمینی(ره) در نامیدن آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مصداق بارز کلام وحی است که: «اگر در راه دین از شما یاری طلبیدند برشما واجب است که آنهارایاری کنید.»(انفال/ 72)

موفقیت انقلاب اسلامی ایران در انتقال پیام دشمن شناسی و دفاع از مظلوم در انتقال به کشورهای مظلوم منطقه و جهان، پیروزی های درخشان جبهه مقاومت اسلامی در منطقه و ناکامی صهیونیزم بین المللی و حامیان منطقه ای آن، اسباب هراس و وحشت سردمداران سلطه و صهیونیسم بین المللی را فراهم ساخته است و آنان را وادار به انفعال و طراحی سناریوهای پلید در جلوگیری از گسترش دامنه تأثیر گذار مکتب و منطق مقاومت با راه اندازی جنگ های نیابتی و فتنه های تروریستی در سرزمین های اسلامی کرده است.

در حال حاضر استکبار جهانی و صهیونیسم از سر دسیسه و نیرنگ، توطئه های کثیف و نقشه های شوم خود را در منطقه خاورمیانه از طریق عمال سرسپرده خود یعنی دولت های ارتجاعی عرب به ویِژه آل پلید سعود، به مرحله اجرا درآورده است و جنگ داعش و گروه های تروریستی تکفیری علیه عراق و سوریه و تهاجم وحشیانه آل سعود به یمن را اقدامی در راستای امنیت سازی برای رژیم صهیونیستی تضعیف جبهه مقاومت و ظرفیت های انقلابی امت اسلامی و مقابله با انقلاب اسلامی است.

بر همین اساس ما جمعی از پژوهشگران و ومخترعین و اعضای خانه نخبگان استان آذربایجان شرقی در آستانه فرا رسیدن این روز بزرگ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیان ‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و با تأسی از رهنمودهای رهبر فرزانه مان، امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)، آمادگی خود را جهت حضوری پرشور و حماسی در مراسم راهپیمائی روز قدس و همبستگی با فرزندان مقاومت اسلامی اعلام داشته و از عموم هموطنان به ویژه جهادگران عرصه علم و فناوری دعوت می‌­ کنیم با دعا برای نجات مردم مظلوم فلسطین و حضور و مشارکت مسئولانه در راهپیمایی روز جهانی قدس وظیفه انسانی و اسلامی خویش در جهت تسکین آلام بشری را ادا کرده و در مسیر دفاع از مظلومین و مقابله با مظاهر زنده ظلم و خشونت در دنیای معاصر به ایفای نقش شایسته خود بپردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها