دعوت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با دعوت از آحاد مختلف مردم مؤمن و روزه دار ایران اسلامی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، خواستار برگزاری شکوهمند و مشارکت گسترده آحاد مختلف مردم در راهپیمایی این روز جهانی شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۸۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای با اشاره به دروغین بودن شعار حقوق بشر غرب و استکبار جهانی در برخورد با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه از آحاد مختلف مردم مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد .

در این بیانیه با اشاره به عملیات غیورانه موشکی سپاه پاسداران اسلام علیه فتنه داعش وتحمیل تلفات فاحش به فرماندهان سلفی های دست پرورده وهابیت وصهیونیسم حضور امت بصیر وهمیشه در صحنه ایران اسلامی بویژه استان زنجان که مزین به لقب پایتخت شور وشعور حسینی است امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است. .

در ادامه بیانیه اداره اوقاف و امور خیریه با اشاره به جنایات گروه‌های تکفیری مورد حمایت غرب در عراق و سوریه آمده است: سکوت گروه‌های تکفیری که به نام اسلام و جهاد در کشورهای اسلامی مشغول قتل و جنایت هستند در برابر جنایات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین وحمایت همه جانبه غرب وکشور نامشروع اسرائیل نشان داد که قضیه فلسطین و مبارزه با رژیم اشغالگر قدس بزرگترین معیار برای تشخیص صداقت مدعیان پیروی از اسلام در دنیاست .

در بیانیه اداره اوقاف، ادارات تابعه، اصحاب مسجد،هیات های امنا، ائمه جماعات، متولیان موقوفات ، خدام بقاع متبرکه ، جامعه قرآنی کشورو از عموم مردم روزه دار و مؤمن ایران اسلامی برای حضور به هم فشرده در صفوف فشرده راهپیمایی روز جهانی قدس و تظاهرات میلیونی این جمعه حماسی و اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین به تبعیت از حکم ولایی ولی امر مسلمین جهان نائب امام زمان (عج) حضرت آیت الله عظمی خامنه ای دعوت شده است. .

ارسال نظرات