خبرهای داغ:
روابط عمومي و تبليغات ناحيه مقاومت بسيج سپاه گلپايگان با صدور بيانيه اي از آحاد مردم براي شركت در راهپيمايي روز قدس دعوت كرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۸۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان،روابط عمومي و تبليغات ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان در آستانه روز جهاني قدس از آحاد مردم شهيدپرور گلپايگان براي حضور در راهپيمايي روز قدس دعوت به عمل آورد.

متن اين بيانيه به اين شرح است:

بسم الله القاصم الجبارين، مُبیرِ الظَّالِمینَ، مُدْرِكِ الْهارِبینَ

«امروز در رأس مسائل منطقه‌ی مسلمانها مسئله‌ی فلسطین است؛ این برای ما مسئله‌ی اصلی است. در دشمنی‌هایمان هم فرق نمیکند؛ امام بزرگوار مبارزه کرد با محمّدرضای پهلوی که شیعه بود به‌حسب ظاهر؛ همان‌طور مبارزه کرد با صدّام‌حسین که سنّی بود به‌حسب ظاهر. البتّه نه او شیعه بود، نه این سنّی؛ هردویشان از اسلام بیگانه بودند امّا ظاهر این سنّی بود، ظاهر او شیعه بود. امام با هردوی اینها یک‌جور مبارزه کرد. مسئله مسئله‌ی سنّی و شیعه و مذهب و مانند اینها نیست؛ مسئله مسئله‌ی اصول اسلام است: کونوا لِلظّالِمِ خَصمًا وَ لِلمَظلُومِ عَونًا؛(۲) این دستور اسلام است. این راه ما است؛ این خطّ ما است.» حضرت امام خامنه اي مدظله العالي(26 مرداد1394)

روز قدس ،نه تنها فقط به قدس شريف تعلق دارد بلكه، روزي جهاني براي تقابلِ به حق مظلومان جهان با استكبار است.

روز قدس ،يادآور پيام تاريخي حضرت امام خميمني (ره) در مرداد 1358 در راستاي همبستگي جهاني با مردم مظلوم فلسطين است كه جمعه آخر ماه صيام به اين نام شهرت يافته است.

روز ه داران در اين روز پيش از نماز سياسي عبادي جمعه،فريادهاي ضد استكباري مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكاي خود را براي احياي مظلوميت مردم فلسطين كه تنها براي سرزمينشان در حال نبردند سر مي دهند. همزمان مردم بسياري از كشورهاي مسلمان و غير مسلمان،اتحاديه اروپا و آمريكا نيز در اين راهپيمايي ضد صهيونيستي شركت مي كنند.

روز قدس ،نه تنها فقط به قدس شريف تعلق دارد بلكه روزي جهاني براي تقابل به حق مظلومان جهان با استكبار است.

امروز در يكصدمين سالگرد انعقاد قراداد ننگين بالفوركه برخاسته از خباثت ها و خيانت هاي انگليس استعمارگر در همراهي با آمريكاي جنايتكار در راستاي احياي غده سرطاني اسرائيل است ،شاهد جنايات گسترده اين رژيم جعلي دست ساز استعمارگر هستيم و اين دل هر انسان آزاده اي را به درد مي آورد و وجدان هاي بيدار را در مسير ياري رساندن به ستمديدگان قدس شريف، هشيار تر مي سازد.

حال دوباره حديث پيامبر مكرم اسلام(ص) در گوشمان طنين انداز مي شود كه فرمودند: «هرکس فریاد دادخواهی هر مظلومی ـ اعم از مسلمان یا غیرمسلمان ـ را بشنود که مسلمین را به یاری می طلبد، اما به کمک او نشتابد، مسلمان نیست.»

امروز هسته هاي مقاومت و نهضت هاي آزادي بخش جهان به عنوان برترين ابزارهاي اعمال قدرت براي نظام جمهوري اسلامي در جهان محسوب مي شوند چرا كه همراستايي آنان با نظام اسلامي در به زانو درآوردن ابرقدرتهاي شرق و غرب و نقش بر آب كردن نيات پليد آنان حايز اهميت بوده و هست و در اين راستا حمايت از اين نهضت ها و هسته ها وظيفه ذاتي نظام اسلامي بوده و هست.

نجات قدس يك تكليف است . يك وظيفه براي احقاق حقوق از دست رفته مظلومان جهان؛چرا كه امام راحل(ره) فرمودند:«روز قدس روز فلسطين نيست ،روز اسلام است.روزي است كه بايد به تمام ابرقدرتها فهماند كه ديگر آنها نمي توانند در ممالك اسلامي پيشروي كنند...تمام ملتها قيام كنند و اين جرثومه هاي فساد را به زباله دان ها بريزند.»

آنچه امروز شاهد آن هستيم اين است كه ثمره مقاومت و نهضت هاي آزادي بخش، ناكامي فزاينده اي را براي صهيونيست جهاني فراهم آورده است.لبنان و غزه و حماسه هاي پياپي رزمندگان اسلام در آن و فتوحات جبهه مقاومت در سوريه و عراق و سيلي اخير سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در گوش گروههاي تكفيري و داعش در پي جسارت هاي اخير اين گروه ،نشان از نزديكي صبح ظفر دارد و به فرموده ديده بان انقلاب حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) افول رژيم هاي جعلي همچون صهيونيست جهاني ظرف 25 سال آتي در پيش است .

ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان ضمن ابراز انزجار از ددمنشي هاي غاصبان صهيونيست و محكوميت اعمال غير انساني آنان،از مردم هميشه در صحنه،انقلابي ،ولايتمدار،شهيد پرور و مرجع پرور گلپايگان براي حضور پرشور در راهپيمايي روز جهاني قدس براي نمايش ابهت حضور در صحنه امت اسلامي در راستاي افول سياست هاي استكبار دعوت به عمل مي آورد.

وعده ما:ساعت 11 صبح روز جمعه روز جهاني قدس ميدان 17 شهريور


ارسال نظرات
پر بیننده ها