خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مینودشت؛

روز قدس روز تضعیف استکبار است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مینودشت گفت: روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد بلکه روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۸۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام محمد مظفری به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت :  روز قدس ، روز همبستگی با ملت مظلوم و بی پناه فلسطین و پشتیبانی سرنوشت ساز از مقاومت مردمی است که در خانه و کاشانه خود زیر آماج حملات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به شهادت می رسند و یا مجروح و معلول و یا در خانه و کاشانه خود به زندان می افتند.

وی تصریح کرد : روز قدس روز امید، روز اتحاد مسلمانان جهان، روز مقاومت ، روز استیفای حقوق مردم فلسطین است و بنابر فرمایش امام خمینی (ره) روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است روز مقابله ملت هایی است که زیر فشار آمریکا و غیر آمریکا بودن...  .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مینودشت افزود :  به فرموده امام خامنه ای روز قدس نشان دهذده صف بندی حق و باطل ، صف بندی عدل در مقابل ظلم است. روز قدس روز فلسطین نیست بلکه روز امت اسلامی است. روز قدس یکی از آن جلوه های حقیقی اتحاد وانسجام دنیای اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار