امام جمعه هرات حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی داعش را درس عبرتی برای کشورهای مرتجع عربی و همچنین آمریکا دانست و تصریح کرد: این اقدام، ضرب شصتی کوچک برای حملات تروریستی اخیرشان در ایران و تحرکاتشان در سوریه بود تا بدانند ...
کد خبر: ۸۸۷۷۳۸۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهداء به شکرانه حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقر فرماندهی داعش با امام جمعه هرات و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در مسجد جامع دیدار کردند.

حجت الاسلام جعفری در این دیدار با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر فرماندهان داعش در شهر دیرالزور سوریه، اظهارداشت: دشمنان با استفاده از استراتژی‌هایی مخوف و فتنه انگیز در تلاش برای ایجاد تفرقه و ترس میان مردم مسلمان کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، به واسطه گروهک‌های تروریستی بوده و برای این مسأله نیز از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه سوریه به عنوان سنگر قوی جبهه مقاومت در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد، گفت: از آنجایی که سوریه همواره حامی و پشتیبان ایران، انتفاضه فلسطین و حزب‌الله لبنان بوده است، مورد تهاجم همه جانبه استکبار و نوکران آن‌ها در منطقه قرار گرفته و لازم بود تا درس عبرت بزرگی به دشمنان جبهه مقاومت داد.

امام جمعه هرات حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی داعش را درس عبرتی برای کشورهای مرتجع عربی و همچنین آمریکا دانست و تصریح کرد: این اقدام، ضرب شصتی کوچک برای حملات تروریستی اخیرشان در ایران و تحرکاتشان در سوریه بود تا بدانند ایران هیچ اقدامی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام جعفری، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع خانواده شهدای مدافع حرم، اذعان داشت: حضرت آقا به درستی اشاره کردند که دشمنان و آنانی که از درون احساس ترس می‌کنند، بدانند که ایران هیچ اقدامی را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و حمله موشکی شب گذشته سپاه به مواضع داعش، تنها یک نمایشی کوچک از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر اقدامات بی عقلانه دشمن است.

سرهنگ آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم نیز طی سخنانی حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهان داعش را نمایشی کوچک از اقتدار جمهوری اسلامی دانست و گفت: این اقدام، پاسخی به حملات تروریستی اخیر داعش در ایران و تحرکاتشان در سوریه بود تا بدانند جمهوری اسلامی هیچ اقدامی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

وی در پایان نیز از بسیجیان خواست به نماز جماعت اهتمام بیشتری ورزند و برنامه های پایگاه را حول محور مسجد انجام دهند.



ارسال نظرات