با حضور جمعی از مسئولین شهرستان خاتم نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز، جام گرامیداشت ماه مبارک رمضان معرفی شدند .
کد خبر: ۸۸۷۷۳۸۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و با حضور فرمانده سپاه ناحیه خاتم و بخشدار مرکزی شهر هرات از نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز گرامیداشت ماه مبارک رمضان در دهستان چاهک تجلیل شد .

مسابقات تنیس روی میز جام گرامیداشت ماه مبارک رمضان به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و با حضور 24 نفر از بسیجیان از 5 پایگاه مقاومت بسیج به مدت چهار شب در مجموعه فرهنگی ورزشی ملت دهستان چاهک برگزار شد که در پایان به نفرات برتر هدایایی اهدا شد .

بسیجیان مهدی کرمی ، مجید بیایانی ، مهدی کرونی و حمید بیایانی به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا چهارمی این دوره از مسابقات شدند .

سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در حاشیه این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ورزش از حضور جوانان و بسیجیان در این دوره از مسابقات تقدیر کرد . وی در ادامه با اشاره به اقدامات اخیر سپاه در به هلاکت رساندن جمعی از اعضای گروه تکفیری داعش به اهمیت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس اشاره کرد و از عموم مردم و جوانان شهرستان به ویژه مردم ولایت مدار دهستان چاهک جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد .

محمد کاظمی نسب بخشدار مرکزی شهر هرات هم در ادامه با اشاره به هجمه دشمنان علیه کشور ایران اسلامی به اهمیت روز جهانای قدس اشاره کرد و از عموم مردم جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد .

ارسال نظرات