فرماندار کلیبر از بیمار صعب العلاجی در این شهرستان عیادت کرد

فرماندار کلیبر با همراهی رئیس کمیته امداد، رئیس اداره بهزیستی و مشاورفرماندار درامور بانوان به مناسبت ماه رمضان از نزدیک با بیمار صعب العلاجی در این شهرستان دیدار و از وی دلجویی کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۹۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رسول خدابخش در این دیدار از همسر این بیمار که پرستاری وی را بر عهده گرفته است قدردانی و بیان کرد: تحمل این سختی ها و ناملایمات برای نگهداری این چنین بیمارانی باید الگو و اسوه ای برای جوانان و بانوان جامعه باشد.

وی این قبیل اقدامات را القا کننده ایستادگی در برابر سختی ها و ایثار و از خود گذشتگی در قبال دیگران دانست و اظهارداشت: هر انسانی با درک چنین شرایطی هر چند برای لحظاتی کوتاه باید رنج و سختی های دیگران را از نزدیک لمس کند.

خدابخش اضافه کرد: هر نوع مساعدت و کمک مالی و معنوی برای چنین افرادی علاوه بر سعادت و بهروزی در این دنیا قطعا اجر عظیم اخروی را نیز به دنبال خواهد داشت.

 

وی از همه مسئولان و مردم خواست با حفظ سنت پسندیده عیادت و دلجویی از چنین بیمارانی موجبات ارتقای روحی و بهبود کیفی زندگی آن ها را فراهم آورده و با هدایت مقوله وقف برای پرستاری از چنین بیمارانی سر پناهی مطمئن و قابل اعتماد برای آنان تامین و با ایجاد شرایط و زمینه مناسب برای خدمت صادقانه برای چنین افرادی رضایت خداوند متعال را کسب کنند.

امامی، مشاور فرماندار در امور بانوان نیز خاطرنشان کرد: آماده همکاری و مساعدت مالی و معنوی برای کمک به پرستار این بیمار هستند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار