در آخرین پنجشنبه از رمضان المبارک گردهمایی سبک زندگی و مصون سازی فرهنگی در ناحیه ابرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۹۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه،با حضور فرماندهی ناحیه و سایر کارکنان پایور و سرباز ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در آخرین پنجشنبه از رمضان المبارک گردهمایی سبک زندگی و مصون سازی فرهنگی در ناحیه ابرکوه برگزار شد.

" حجت الاسلام هاشم تقدسی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابرکوه ضمن گرامیداشت روز قدس و بیان اجمالی پیشینه شکل گیری رژیم منحوس صهیونیستی به حمایت های همه جانبه شیطان بزرگ از این غده سرطانی اشاره کرد و افزود: امروز شبهات زیادی در خصوص چرایی حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین به ویژه در نسل جوان مطرح می کنند و لازم است با علم و اطلاع کافی و دلایل موجود عقلی و مذهبی محکم به این شبهات پاسخ داده شود.

وی در ادامه به سواد رسانه ای و لزوم آموختن این دانش اشاره کرد و افزود دنیای امروز ، دنیای رسانه هاست و رسانه ها جوانب مختلف زندگی مارا تحت تاثیر قرار می دهند و ما چاره ای جز پذیرفتن نقش آنها نداریم.

تقدسی تاکید کرد در جامعه کنونی سواد رسانه ای به این معناست که افراد بایستی قادر به رمزگشایی ، درک ، ارزیابی و نوشتن پیام ها ، خواندن و ارزیابی کردن و در عین حال آفریدن متن و تصویر و صدا یا محتوای ترکیبی این عناصر باشند.


ارسال نظرات