خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان همدان:
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مردم این مرز و بوم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی عاشورایی عمل می‌کنند و پاسخ هر گستاخی را قاطعانه خواهند داد.
کد خبر: ۸۸۷۷۳۹۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
ﺳﯿﺪﺟﻮﺍﺩ حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: عملیات با شکوه لیله القدر موشکی سپاه پاسداران حامل پیام راهبردی به تروریست ها و حامیان غربی، عربی و صهیونیست‌های اشغالگری است که بدانند مردم این مرز و بوم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی عاشورایی عمل می‌کنند و پاسخ هر گستاخی را قاطعانه خواهند داد.

وی گفت: این عملیات حامل پیامی است به واداده‌های داخلی که در اظهارات و مواضع خود از آمریکا وحشت دارند و دشمن انقلاب را از این طریق به توهم انداختند که ایران اسلامی در مقابل توطئه آنها راه مماشات را در پیش گرفته و این می‌تواند پیام بسیار خوبی باشد.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در خصوص اهمیت روز جهانی قدس تأکید کرد: روز قدس به تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) انجام شد که مورد استقبال جهان اسلام واقع گردید.

وی عنوان کرد: علت تنفر ملل جهان از صهیونیسم بین الملل وقتی بیشتر می شود که ماهیت تروریستی آن در تمام نقاط جهان روشن‌تر می شود.

حسینی تصریح کرد: در هر ترور و آشوب و دفاعی این قوم ظالم دیده می شوند و با پرورش گروه های تکفیری و گسیل کردن آنها به منطقه خاورمیانه و همچنین بمب‌گذاری های متعددشان در کشورهای مختلف امنیت کشورها را تهدید می‌کنند و امنیت جهانی را بر‌هم می‌ریزند و سرنخ تمام این جنایات در ید پلید سردمداران ظالم زورگوی اسرائیل است.

وی در ادامه افزود: روز جهانی قدس را می توانیم همگام با شلیک موشک های سپاه بار دیگر ضربه ای بر قلب سیاه اسرائیل و آمریکا بزنیم و به عنوان روز قدرت اسلام در مقابل استکبار جهانی بنامیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان سخنانش ابراز داشت: در روز قدس تمام اصناف و بازاریان به همراه خانواده های خود در این روز بزرگ در کنار دیگر اقشار جامعه حضور پر شوری خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات