خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا در آستانه روز قدسف ضمن گرامیداشت این روز، روز قدس را روز جلوه واقعی اتحاد دنیای اسلام عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۰۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

خلیل شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: امام امت(ره) با نامگذاری روز قدس به نام روز دفاع از مظلوم با محوریت ملت ستمدیده فلسطین، برای همیشه موجب تقویت و بیداری مسلمانان در برابر پدیده شوم صهیونیسم جهانی شده است.

وی افزود: ایران اسلامی از ابتدای انقلاب، با مطرح کردن مسائل مختلف دنیای اسلام درصدد ایجاد وحدت در قبال انسجام کشورهای اسلامی در برابر توطئه کشورهای غربی و صهیونیستی بود و نامیدن این روز یکی از بهترین نمونه های نگاه ایران به تمام دنیای اسلام است.

شریفی به تلاش دشمنان قسم خورده اسلام و فتنه‌گران زخم خورده در کمرنگ کردن روز قدس اشاره و اظهار کرد: بدخواهان این نظام می خواهند در صفوف فشرده امت حزب‌الله و پيرو روح‌اله شكاف ايجاد کنند و در تحقق آرمان الهي آزادي قدس خلل ايجاد کنند ولی همه ساله حضور مؤمنانه و آگاهانه مردم انقلابي در راهپيمايي عظيم قدس، توطئه فتنه‌گران را به فضل الهي نقش بر آب ساخته و آنان را دچار ندامت و يأس نموده است.

عضو شورای تامین شهرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نیروهای قوی، کارآمد و نیروهای امنیتی و سپاه و نیروی انتظامی و سربازان گمنام ولی عصر(عج) که اشراف کاملی برمجموعه‌های ضد انقلاب دارند دشمنان هرگز نمی‌توانند به اهدافی که ناامن کردن و ضربه زدن به انقلاب و نظام است برسند.

فرمانده سپاه جلفا در پایان به حضور پرشور ملت انقلابی در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: در آخرین جمعه ماه رمضان، مردم جلفا نیز همصدا با ملت انقلابی ایران آزادي قدس شريف را فریاد می زنند و با خروش انقلابی خویش، لرزه بر اندام مستکبران جهان و اشغالگران قدس شریف افکنده و حقانیت تنیده شده در مظلومیت مردم فلسطین را طنین انداز می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها