خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار مطرح کرد

حرکت موشکی سپاه درس عبرتی برای کشورهای معاند

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: حرکت موشکی سپاه درس عبرتی بود برای کشورهای معاند و کسانی که یاوه گویی می کردند و سیلی آن را خوردند.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۱۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
حرکت موشکی سپاه درس عبرتی برای کشورهای معاند

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، غلامرضا رجبی در طرح مودت سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه حرکت موشکی سپاه درس عبرتی برای کشورهای معاند بود، گفت: گروه‌های تکفیری با این حرکت سیلی محکمی خوردند و این یاوه گویان دیدند که نمی‌توانند با ترقه بازی در کشور جمهوری اسلامی ایران آسوده بمانند.

وی افزود: گروه‌های تکفیری باید بدانند که با هر گونه تفکر و انگیزه و ایجاد نا امنی در کشور با حرکت مقتدرانه سپاه همراه خواهند بود.
فرمانده سپاه ناحیه بهار ادامه داد: اتفاقاتی که در مجلس و حرم امام(ره) رخ داد باعث شد که نیروهای نظامی و انتظامی قوای خود را بیش از پیش منسجم کنند.

وی با بیان اینکه «آتش به اختیار» در جنگ زمانی صادر می شود که آن چینش نبرد بهم خورده باشد، گفت: مقام معظم رهبری با این دستور نشان از اهمیت و نیاز توجه به جنگ نرم را اعلام کردند.

رجبی اظهار داشت: وضعیت جنگ نرم یک جنگ تن به تن است و حال می بینیم که فضای مجازی چطور در خانه های مردم به ویژه جوانان و نوجوانان ورود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در طول تاریخ هر کس از رهبر و امام خود حرف شنوی نداشته باشد به طور قطع زمین می خورد بنابراین برای رسیدن به سعادت باید از ولایت تبعیت کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار اظهار داشت: کوتاهی در مقابل وظایف و مسئولیت هایی که داریم باعث می‌شود، اتفاقاتی بیافتد که بعدها حسرت آن را می خوریم.

وی با اشاره به اینکه باید ساده زیستی را از اهل بیت(ع) آموخت و به آن عمل کرد، گفت: خانواده های بسیجیان همواره بیش از پیش پشتیبان این نظام و انقلاب بوده‌اند و ضرورت دارد با ساده زیستی و با سبک زندگی اسلامی الگویی برای دیگران باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات