فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: روز جهانی قدس از عوامل مهم تأثیرگذار در بیداری جهان اسلام است و برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن می‌تواند زمینه‌ساز نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی شود و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی (عج)فراهم کند.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۱۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده سپاه ناحیه کمیجان با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: روز جهانی قدس فرصت مهمی برای به نمایش گذاشتن اتحاد مسلمانان جهان و موضع‌گیری در قبال اشغال فلسطین و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی است.

وی با تاکید بر نامگذاری روز قدس با درایت حضرت امام خمینی(ره) افزود: نامگذاری روز قدس در جمعه آخر ماه رمضان کار بزرگی بود که حضرت امام خمینی (ره) انجام دادند.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان تصریح کرد: روز جهانی قدس از عوامل مهم تأثیرگذار در بیداری جهان اسلام است و برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن می‌تواند زمینه‌ساز نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی شود و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی (عج)فراهم کند.

سرهنگ پاسدار اکبری با اشاره به برپایی باشکوه راهپیمایی روز قدس در همه نقاط دنیا تصریح کرد: مسئله فلسطین تا قبل از موضع‌گیری امام خمینی (ره) یک موضوع عرب محور بود که با سیاست و درایت امام خمینی (ره) این مسئله به یک موضوع جهان اسلامی، تبدیل شد و نه‌تنها کشور فلسطین بلکه همه مظلومین جهان مورد حمایت کشورهای مسلمان قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: راهپیمایی روز قدس با حضور آحاد مردم ولایت مدار شهرستان کمیجان از ساعت 12 ظهر در مسیرهای مشخص شده به سمت مصلی های نماز جمعه آغاز می شود و درتمام نقاط دنیا در جمعه آخر ماه رمضان موج خروشان مسلمانان نسبت به اشغال سرزمین قدس مشاهده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان ضمن دعوت از همه مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس خاطرنشانکرد: همه با شرکت در راهپیمایی روز قدس انزجار خود، از رژیم صهیونیستی و حامیان آنان را اعلام می‌‌کنیم.

سرهنگ پاسدار اکبری در ادامه با اشاره مسیرهای راهپیمایی در شهر کمیجان و میلاجرد گفت: مسیر راهپیمایی در شهرستان کمیجان میدان شهرداری ،خیابان معلم میدان معلم به طرف مصلی نماز جمعه

میلاجرد:میدان امام خمینی(ره)خیابان شهدا- خیابان ایت الله محمودی –خیابان مهدیه –مهدیه شهر میلاجرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات