خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس سیلی محکم به دشمن است، گفت: حساسیت کشورها به مسأله قدس از اهمیت آن حکایت دارد و امروز مسأله فلسطین دغدغه جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۳۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

مجید ناظریه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، به مناسب روز جهانی قدس بیان داشت: حضرت امام خمينيی(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامگذاری کرد و با اعلام این روز مصیبت فلسطین را به جهان اسلام معرفی کرد و مبارزه با اسرائیل و دفاع از مردم فلسطین را یک تکلیف دانست.و از بسیجیان این شهرستان خواست تا حضور حداکثری داشته باشند تا جواب حادثه تروریستی تهران را به دشمن بدهند.

وی تصریح کرد: قدس قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان است و حمایت از اسرائیل خیانت به اسلام است.

فرمانده سپاه گرمسار افزود: ملت فلسطین نیز همچون دیگر ملتها حق تعیین سرنوشت برای خود دارد و همه مسلمانان جهان باید دست در دست هم دهند و اسرائیل را نابود کنند.

ناظریه افزود: روز قدس و حضور در راهپیمایی نقطه اتحاد مسلمانان را نشان می‌دهد و حضور پررنگ مردم در این راهپیمایی سبب می‌شود، دشمن از اهداف شوم خود که ضربه زدن به اسلام است عقب‌نشینی کند.

فرمانده سپاه گرمسار در پایان از زمان و مسیر راهپیمایی خبر داد: راهپیمایی روز قدس در شهرستان گرمسار نیز همچون دیگر شهرها با شوری عظیم برگزار خواهد شد و مردم شهرستان از ساعت11 از گلزار شهدا تا میدان شهدا و مسجد جامع را راهپیمایی خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها