۵ منطقه کمتر برخوردار در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و کارهای مطالعاتی به منظور رفع آسیب‌ها در این مناطق انجام گرفته است.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۵۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
دبیر کارگروه فرهنگی سیاسی سپاه فتح استان در این کارگروه گفت: منطقه‌ی مادوان شهر یاسوج به عنوان الگو برای کاهش آسیب ها‌ی فرهنگی و اجتماعی انتخاب شده است.
سرهنگ بهروزی افزود:در این کارگروه در ۴ محور سازندگی، امنیتی، بهداشتی وفرهنگی به مناطق هدف خدمات رسانی می‌شود.انجام طرح های مطالعاتی 5 منطقه کمتر برخوردار استان

معاون سیاسی وامنیتی استاندار هم گفت: ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از نیمه‌ی دوم سال ۹۵ در زمینه‌ی کاهش آسیب‌های اجتماعی هزینه شده که در این زمینه فعالیت‌های خوبی انجام و یا در حال اجراست.
فتاح محمدی افزود: کاهش طلاق شتاب زده از ۳۷ به ۲۵ درصد ماحصل برخی از این اقدامات است.
فرمانده سپاه فتح استان هم با بیان اینکه باید به مناطق کمتر برخوردار توجه جدی شود گفت: ما باید با انجام فعالیت‌های فرهنگی به کاهش آسیب‌ها در جامعه کمک کنیم.
سردار بوعلی افزود: مدیران باید با حرکتی انقلابی و جهادی روحیه خودباوری را در جامعه به ویژه در میان نثل جوان بهینه کنند.انجام طرح های مطالعاتی 5 منطقه کمتر برخوردار استان
کاهش آسیب‌های اجتماعی، تقویت ایمان، افزایش اعتقادات و توسعه‌ی زیر ساخت‌های فرهنگی از جمله موارد مورد بحث در این کارگروه بود.
ارسال نظرات