خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان حضور پرشور و قوی‌تر در مراسم روز قدس را موجب اقتدار، عزت و سربلندی ملت فلسطین و ملت های مسلمان دانست و گفت: با توجه به ویژگی های خاص روز قدس امسال، حضور پرشور باعث تسهیل و تصدیق اهداف روز قدس و پیاده‌سازی دیدگاه ها و نظرات مقام معظم رهبری خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۶۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴

سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز قدس اظهار داشت: روز قدس یکی از ابتکارات امام راحل است که تبدیل به پدیده‌ای جهان‌گیر شده و مسلمانان نیز هر ساله برای حضور در راهپیمایی روز قدس بسیار اهتمام می‌ورزند.

وی با پرداختن به ضرورت و اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به شرایط و ویژگی‌های خاص روز قدس امسال اشاره و عنوان کرد با توجه به تعیین تکلیفی قطعی سوریه و عراق به دلیل پیروزهای پی در پی جبهه مقاومت، ارتش عراق و سوریه و نیروهای مردمی آنها که موجب ایجاد هماهنگی و وحدت رویه بین کشورهای ایران، عراق و سوریه در بحث جبهه مقاومت شده روز قدس امسال از ویژگی خاصی برخوردار است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان درخصوص دیگر ویژگی‌های روز قدس امسال به حضور رئیس جمهور آمریکا در منطقه اشاره و بیان کرد: عربستان با انجام حرکت نابخردانه، وحدت رویه‌ای بین بعضی از کشورهای عربی اسلامی ایجاد کرد و به نوعی یک اتحاد در مقابل نهضت اسلامی و نیروهای مردمی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه عربستان 520 میلیارد دلار به آمریکا تعهد داد که این مبلغ برابر بودجه دفاعی یک ساله آمریکا است، گفت: این امر موجب به وجود آمدن وحدت شکننده‌ای به نفع اسرائیل و هم پیمانان آنها در منطقه غرب آسیا و همچنین در مقابل جبهه مقاومت و نیروهای مردمی شد.

سردار ابوحمزه از تهدیدهای وزیر امور خارجه و وزیر دفاع آمریکا در مجلس سنا مبنی بر سرنگونی نظام جمهوری اسلامی، آن را به عنوان یکی دیگر از حساسیت های روز قدس امسال دانست و تاکید کرد: علاوه بر این تشدید تحریم‌ها و جمع‌بندی آنها در قالب تحریم‌های مادر که بخشی از تحریم های برجام نیز در دل تحریم کلی بوده و مخالف بندهای 26، 27 و 28 برجام است تا جمهوری اسلامی را در فشار بیشتری قرار دهند، حساسیت روز قدس را بیشتر می‌کند.

وی حضور 72 درصدی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت را از دیگر ویژگی‌های روز قدس امسال دانست و بیان داشت: این حضور نشانگر وحدت، انسجام و یکپارچگی آحاد و اقشار مختلف مردم نسبت به نظام، ولایت، اسلام و ارزش‌های متعالی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مرکز داعش در سوریه در آستانه روز قدس گفت: حرکت قوی و مقتدرانه سپاه که سبب هلاکت بیش از 50 نفر از فرماندهان و نیروهای محوری داعش و عوامل آنها و همچنین ایجاد وحشت شدید بین عربستان و دولت غاصب اسرائیل و به هم زدن معادلات انگلیس، آمریکا و صهیونیست‌ها شد بر حساسیت روز قدس امسال افزود.

وی با بیان اینکه عملیات سپاه که به عنوان «ليلة القدر» انجام شد یک عملیات موفق و بی نظیر در طول 28 سال است، ادامه داد: تا قبل از این اقدام ما بعد از جنگ تحمیلی هیچ گونه حرکتی به خارج از مرزهای جمهوری اسلامی نداشتیم و حال این حرکت سپاه به تیتر یک تمام رسانه های جهان تبدیل شده و به بررسی، واکاوی و تحلیل این اقدام سپاه پرداخته اند که گواه اهمیت، اثرگذاری و تاثیرات ملی آن است.

سردار ابوحمزه اضافه کرد: وحشتی که به واسطه این حرکت سپاه در دل اسرائیل، عربستان و کشورهای صهیونیست ایجاد شده این است که اگر آنها بخواهند نسبت به منافع و امنیت ملی و حرکت‌های جمهوری اسلامی دست از پا خطا کنند با پاسخ کوبنده و دندان شکن مواجه خواهند شد.

وی حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس را موجب فراهم آمدن زمینه یأس و ناامیدی و تزلزل در روحیه اسرائیل، آمریکا و حامیان آنها دانست و اظهار کرد: علاوه براین روحیه و انگیزه ایستادگی و استقامت را در ملت‌های مسلمان به خصوص مردم فلسطین و غزه افزایش و به عنوان عاملی پیشگیرنده از توطئه‌ها، حرکت‌ها و جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل با هدایت‌های آمریکا خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان حضور پرشور و قوی‌تر در مراسم روز قدس را موجب اقتدار، عزت و سربلندی ملت فلسطین و ملت های مسلمان دانست و تصریح کرد: با توجه به ویژگی های خاص روز قدس امسال ، حضور پرشور باعث تسهیل و تصدیق اهداف روز قدس و پیاده سازی دیدگاه ها و نظرات مقام معظم رهبری خواهد شد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس امسال در کشورهای اسلامی و عربی و کشورهای سطح جهان گسترده‌تر، عظیم‌تر و دقیق‌تر از همیشه خواهد بود، تاکید کرد: روز قدس یک حرکت وسیع و گسترده علیه آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیست و همچنین موجب عزتمندی، اقتدار و توانمندی مردم فلسطین، غزه و نیروهای جهادی در کشورهای سوریه، عراق، بحرین، یمن و... است که نتیجه آن فراهم آمدن زمینه و بستر مناسب برای پیروزی مردم فلسطین در آینده ای نه چندان دور خواهد شد.

سردار ابوحمزه ضمن دعوت از آحاد مردم برای در حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس به ضرورت این حضور تاکید و بیان داشت: باتوجه به حساسیت ها و ویژگی های خاص روز قدس امسال امیدواریم مردم دارالمومنین همدان از همه قشرها و سنین با قوت، قدرت، عزت و با شعارهای کوبنده در مراسم حضور یابند تا تکلیف، مسئولیت و رسالت خود را همانند سال های گذشته به بهترین وجه انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات