برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی همگانی در یاسوج

جشنواره فرهنگی ورزشی همگانی ویژه کارکنان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۷۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی همگانی در یاسوجهمگانی به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف توسعه و ترویج بیشتر ورزش میان عموم مردم برگزار شد.
سید محمدتقی علوی ورزش‌های همگانی را زمینه‌ساز و عامل موثر در رسیدن به ورزش قهرمانی دانست و افزود: باید کاری کنیم تا ورزش در همه جا و برای همه مردم امری همگانی و فراگیر شود.
وی با تاکید بر توجه و توسعه بیشتر ورزش میان همه قشرها به خصوص نسل جدید (نوجوانان و جوانان) ادامه داد: ورزش کردن از بسیاری مشکلات و معضلات پیشگیری کرده و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان به وجود آسیب‌های اجتماعی گوناگون از جمله مواد مخدر و اعتیاد اشاره کرد و گفت: ورزش می‌تواند در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثر و مهمی ایفا کند.
علوی در ادامه برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی همگانی را اقدامی مطلوب برای ایجاد تغییر و تحول در روحیه کارکنان اداره عنوان کرد و افزود: این جشنواره در دو بخش آقایان و بانوان ویژه کارکنان اداره کل در یاسوج برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشته‌های این جشنواره، گفت: کارکنان در رشته‌هایی مانند دارت، پرتاب توپ به سبد، فریزبی، ضربات پنالتی و روپایی به رقابت پرداختند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار