خبرهای داغ:

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت روز قدس

بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۷۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت روز قدس
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

من بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«ان تنصرالله ينصركم و یثبت اقدامکم»

امام خمینی (ره): روز قدس، روزي است كه بايد به اين روشنفكراني كه در زير پرده با آمريكا و عمال امريكا روابط دارند هشدار داد. (صحیفه نور، ج 8: 223)

روز قدس نقطه آغاز حرکت بیداری اسلامی در فضای پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

روز قدس روز پاسخ گفتن به ندای «يا للمسلمين» بخشی از امت اسلامی در سرزمین مقدس فلسطين است.
حماسه‌ روز جهانی قدس یادآور فریاد حضرت امام خمینی(ره) است که پژواک آن در جهان طنین‌انداز شد و مسیر مبارزه‌ مظلومانه ملت فلسطین را شتابی دوچندان بخشید که در سه دهه اخیر؛ چنان در دل ملت‌ها ریشه دوانید که نهضت بیداری اسلامی را به ارمغان آورد. گرچه این نهضت با تهاجم متقابل جهان خواران و ارتجاع منطقه روبرو شده است اما بلاشک این بیداری اسلامی؛ آغازی بر پایانِ عمرِ رژیم‌های پوسیده و سرسپرده به غرب است.

ما استادان بسیجی دانشگاه‌های استان همدان در آستانه روز جهانی قدس، ضمن یادآوری و بازخوانی جمله معروف بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود» اعلام می‌کنیم در مسیر این هدف مقدس لحظه‌ای تردید به خود راه نخواهیم داد؛ و ضمن حمایت از نهضت بزرگ بیداری اسلامی پیروزی تا تحقق وعده رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی براین که «اسراییل 25 سال آینده را نخواهد دید» از پای نخواهیم نشست.

ما اساتید بسیجی استان همدان اقدامات تروریستی اخیر را که توسط گروه‌های تکفیری و صهیونیستی طراحی‌ شده محکوم کرده و اعلام می‌داریم دست یازیدن به چنین اعمال مذبوحانه، نتیجه شکست جبهه استکبار از جبهه مقاومت انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی فرهنگی و اقتصادی است.

ما اساتید دانشگاه‌های استان همدان ضمن محکوم کردن تهدیدات پوشالی آمریکا مبنی بر حمایت از تغییر نظام اسلامی را محکوم کرده و با توجه به تحریم‌های اخیر آمریکا، از مسئولین اجرایی درخواست جدی داریم که با عنایت به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با تکیه‌بر توانایی‌های داخلی ایران اسلامی به مقابله با تحریم‌های ظالمانه پرداخته و ضمن اجرایی نمودن منویات رهبر انقلاب از اتخاذ مواضعی که سبب خوشحالی و سوءبرداشت دشمنان ایران می‌شود جدا خودداری نمایند.

ما از مسئولین عزیز اجرایی مصراً تقاضا داریم که در راستای ارشادات و دستورات «مقام ولایت امر انقلاب اسلامی» در زمینهٔ مسائل کلان فرهنگی؛ اسناد بالادستی ایرانی اسلامی را ملاک هرگونه اقدام در دستگاه‌های آموزشی کشور قرار دهند؛ و از دل بستن به دستگاه‌های بین‌المللی تخت نفوذ نظام سلطه خودداری نمایند.

در پایان ضمن گرامیداشت مجدد روز جهانی قدس و آرزوی آزادی قدس شریف و رهایی ملل منطقه از آتش‌افروزی تکفیری‌ها؛ از تمام آحاد ملت بزرگ ایران به‌ویژه مردم شریف استان همدان و اساتید و دانشجویان عزیز دعوت مي‌نمايیم تا با حضور در راهپيمايي بزرگ روز قدس ضمن تجديد ميثاق با بنیان‌گذار کبیر انقلاب با اين حركت عظیم بار ديگر قدرت ایمان و توكل به ذات لايزال الهي را به چشم جهانيان بكشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار