خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گمیشان؛
فرمانده سپاه ناحیه گمیشان گفت: روز قدس روز حیات اسلام است روزی که اسلام را باید احیاء کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۹۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ باقر رحمانی فرمانده سپاه ناحیه گمیشان با مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: با شرکت در راهپیمایی روز قدس به استکبار می فهمانیم  مسلمانان در برابر ظلم سکوت نمی کنند و در هر نقطه ای از دنیا  مظلومی فریاد کمک خواهی سر دهد مسلمانان در کنارشان هستند  و حمایتشان می کنند.

وی افزود: امام خمینی (ره)رهبر کبیر انقلاب آخرین جمعه ماه رمضان را به نام روز قدس معین کرد و دلیل این امر را خود ایشان این طور بیان کردند:  «روز قدس یک روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملت‌ها با ابرقدرت هاست. روز قدس روزی است که باید به همه قدرت‌ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عمال خبیث شما نیست. روز قدس روز حیات اسلام است . روز قدس روزی است که اسلام را باید احیاء کرد.»

رحمانی  افزود: حضرت امام با تعیین روز قدس به مسلمانان اعلام میکند شرکت در این راهپیمایی یک وظیفه شرعی و دینی است و این پیام را برای همه مستکبرین عالم در بردارد که مسلمانان در برابر ظلم سکوت نمیکنند.

وی در ادامه گفت :ملت‌های جهان در این روز، مرگ استکبار جهانی و نابودی کفر و شرک و الحاد را فریاد می زنند. و  علیه ترور،‌ اشغالگری، غصب سرزمین و شکنجه بی‌گناهان در سرزمین‌های اشغالی را که توسط رژیم صهیونیستی اعمال می شود، محکوم می کنند و فریاد خود را علیه ستم و تبهکاری رژیم اشغالگر قدس بلند می کنند. این فریادها در آخرین جمعه ماه رمضان بالاخره روزی به ثمر می رسد و نابودی رژیم اشغالگر قدس را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها