خبرهای داغ:
یادواره شهدای پایگاه شهید سبحانی هجیج در مسجد جامع روستای هجیج و با حضور جمع کثیری از بسیجیان این پایگاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۹۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
 به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از پاوه، یادواره شهدای پایگاه شهید سبحانی هجیج با سخنرانی فرمانده حوزه شهدای نوریاب بعداز نماز عشاء در مسجد جامع روستای هجیج و با حضور جمع کثیری از بسیجیان این پایگاه برگزار گردید.
 
 
 
در این مراسم  محمد ولدبیگی  فرمانده پایگاه شهید سبحانی ضمن اشاره به مقام شامخ شهدا عنوان کرد: هیچ قدرتی نمی تواند برای کشورمان تهدید باشد چون نظام ما پشتیبان دارد و پشتبان آن امام زمان (عج) و هزاران شهید انقلاب هستند.

 
 
 
وی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ شهادت طلبی باید همیشه زنده باشد تصریح کرد: ملت ایران با بصیرت همیشگی خود ثابت کردند تا پای جان از انقلاب و کشور خود محافظت می کنند.

 

فرمانده حوزه شهدای نوریاب خاطر نشان کرد: شهدای کشور با پیروی از ولایت فقیه مقابل دنیای استکبار ایستادند و نظام جمهوری اسلامی را برای همیشه تاریخ بیمه کردند.

 
 
 
 ولدبیگی در ادامه گفت: 21 بهمن سال 57 دولت بختیار میخواست انقلاب را در نطفه دفع کند و میخواستن حکومت نظامی کنند ولی امام (ره) دستور دادن که حکومت نظامی را بشکند.

 
 
 
ایشان با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مورد تایید امام زمان(عج) است خاطر نشان کرد: یکی از راه هایی که باعث میشود ما راه درست را از فتنه تشخیص دهیم آن است که به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توجه کنیم.

 
 



ارسال نظرات