مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در مراغه:

رفتار نادرست موجب قساوت قلب می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در چهارمین محفل انس با قرآن سپاه مراغه گفت: اعمال و رفتارهای غلط در انسان موجب قساوت قلب او می شود.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۰۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی با بیان اینکه بهار دل ها تلاوت آیات الهی است، افزود: ماه مبارک رمضان، بهداشت روح و قلب است.

وی ادامه داد: دنیا طلبی انسان را از معرفت و شناخت خداوند متعال دور کرده موجب نسیان و لغزش انسان می شود .

وی قران را نخستین عامل سلامتی و طهارت روح دانست و افزود: قرآن شفای همه دردهاست و نور قرآن شفابخش دردهای لاعلاج انسانیت است .

حجت الاسلام طالعی لهو و لعب، ثروت و عشق به غیر الهی را از عوامل قساوت قلب برشمرد و گفت: تلاوت قرآن و وعظ و پندار از جمله عواملی هستند که قلب انسان را جلی داده و موجب بشاش بودن و درست کار کردن قلب می شود.

وی گفتگوی بی حاصل و همنشینی با ثروتمندان را از دیگر عوامل قساوت قلب دانست و افزود: خلوت با زنان، خنده زیاد و همنشین بودن با گمراهان نور خدا را از قلب دور میکند دنیا طلبی را جاییگزین خدا دوستی و معرفت می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر خاطرنشان کرد: قلب با ذکر و یاد خدا آرامی می شود برای آرامش قلب با افراد نیکوکار و با ایمان معاشرت کنید و درست تلاوت کردن قرآن را یاد بگیرید تا موجب تسکین قلب و آرامش خاطرتان شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار