خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد

وحدت و یک‌صدایی رمز موفقیت اسلام و شکست دشمنان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد: وحدت و یک صدایی رمز موفقیت اسلام و شکست دشمنان است و با این یک صدایی و وحدت است کشورهای اسلامی به اهداف اصیل خود می رسند.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۰۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
وحدت و یک‌صدایی رمز موفقیت اسلام و شکست دشمنان
حجت الاسلام علیرضا گودرز تله جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین اظهار داشت: وحدت و یک صدایی رمز موفقیت و پیروزی جامعه مسلمین بر دشمنان و سایر خطرات در کمین در آینده است و با این مهم کشورهای اسلامی به اهداف اصیل خود می‌رسند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز قدس ابراز داشت: فلسطین یکی از خطوط قرمز اسلام و مسلمین است که کشورهای حامی مظلومان در رأس آنها ایران از این خطوط عقب نشینی نمی کند و تا آخر از آن حمایت می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: حضرت امام (ره) بعد از انقلاب با دوراندیشی خاص خود و خطری که از گسترش حکومت غاصب احساس می کرد و برای بیداری و یکپارچگی امت اسلامی آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند و همه را برای شرکت در این روز و حمایت از فلسطین دعوت کردند.

وی در ادامه افزود: همه مسلمانان باید تمام تلاش خود را برای برای طرد و حذف رژیم غاصب صهیونیست به کار گیرند و این در حالی است که برخی از کشورهای خود باخته عربی به ظاهر مسلمان، از این رژیم غاصب حمایت می‌کنند و اهداف خود در منطقه را با این کار محقق می بینند.

تله‌جردی گفت: همه مردم شهرستان فامنین هم پای دیگر مسلمانان جهان و ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت خواهند کرد و دیگر بار مشتی محکم بر دهان دهان استکبار و اسرائیل کودک‌کش خواهند زد تا عیار وحدت مسلمانان برای همگان مشخص و معین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات