خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دزفول:

روز قدس جنگ بدون خونریزی دفاع از اسلام و ایران

کد خبر: ۸۸۷۷۵۱۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول به مناسبت حمله موشکی سپاه به مقرتروریستهای داعش و.درآستانه روزقدس مصاحبه ای باسرهنگ محتشمی رادفرمانده ناحیه دزفول تهیه گردیده که مشروح این مصاحبه شرح ذیل می باشد.

پیام حمله ی موشکی سپاه پاسداران به تروریست ها و حامیان آنها را بیان کنید.

محتشمی راد: در روزهای گذشته حادثه ای تروریستی به دست کوردلان و کورفهمان رقم خورد که به ارواح پاک و مطهر شهدای این حادثه درود می فرستیم.

این اقدام نشان دهنده ی اقتدار و توانمندی نیروی هوافضای سپاه خاصه در بحث موشکی است که دشمنان مابسیار از این بابت نگران هستند و به دنبال محدود کردن و تحمیل برجامی دیگر بر قدرت موشکی ایران بودند.

اما با ایستادگی و رهنمودهای قاطع و روشن رهبر انقلاب این طرح تحمیلی پذیرفته نشد و توانمندی موشکی ما ثابت قدم و پایدار ماند.

پاسخ سپاه به تهدیدهای صهیونیست ها و حکومت های مرتجع حامی تروریست های تکفیری چگونه است؟

محتشمی راد: امروز شاهدیم به واسطه ی همین قدرت موشکی کیلومترها آن طرف تر توانستیم تروریست های داعش را پاسخی در خور شانمان بدهیم.

طبیعی است این اقدام آغازیهست از پاسخ ما به تروریست ها و حامیان آنها و چنانچه دوباره دست از پا خطا کرده و به حرکات وحشیانه و به دور از انسانیت خود ادامه دهند پاسخ های بعدی کوبنده تراست وبه حول و قوه ی الهی ما همچنان جزیزه ی ثبات خواهیم بود در منطقه.

پیامدهایحضور مردم در راهپیمایی روز قدسرا چگونه ارزیابی می نمایید.

محتشمی راد: به واسطه ی دوراندیشی امام راحل جمعه ی آخر ماه رمضان بنام روز قدس نامگذاری شده است که امیدواریم ان شاء الله این روز باب فتحی برای آزادسازی قدس شریف باشد و جشن پیروزی و رهایی قدس از چنگالصهیونیست هارا شاهد باشیم.

ملت ایران همیشه ثابت کرده اند در این مناسبت ها با هوشیاری و بیداری خود حماسه ی حضور را رقم می زنند. مردم با بصیرت مادر راستای وظیفه ی دینی و ملی دشمن را فراموش نکرده و حمایت خود از مظلومان خصوصا مردم مسلمان فلسطین ادامه خواهند داد.

از دیگر نتایج داخلی و خارجی این راهپیمایی برایمان بگویید.

محتشمی راد: ان شاء الله روز جمعه شاهد حضور حماسی ملت ایران خواهیم بود؛ شهروندان دزفول قهرمان همچون دیگر مسلمانان جهان باشرکت در راهپیمایی حمایت و همبستگی خود را با مردم فلسطین و انزجار خود از صهیونیست ها و اقدامات تروریستی شان نشان می دهند.

من همیشه اعلام کرده ام که راهپیمایی یک جنگ بدون خونریزی است که مردم با حضور خود از اسلام و کشورشان دفاع و حراست می نمایند.

در پایان اگر نکته قابل ذکری دارید بفرمایید.

محتشمی راد:امنیت ما قابل معامله نیست و هر جا احساس کنیم امنیت کشور مورد خطر واقع شده سپاه با قدرت ورود می کند.

همگان می دانند که پاسخ سپاه جوابی کوبنده و دندان شکن برای متجاوزین و بر هم زنندگان امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

این نکته را هم تروریست ها و حامیان آنان که در صدد نا امنی منطقه هستند بدانند و هم افرادی که می پندارند با مذاکره امنیت کشور تامین می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار