خبرهای داغ:
حجت الاسلام ترشیزی مسئول نمای ولی فقیه در سپاه گالیکش گفت: روز قدس روز مبارزه با ظلم و استکبار است.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۲۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام ترشیزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش گفت: روز قدس روز مبارزه با ظلم و استکبار است.

وی افزود: روز « قدس »جهانی انقلاب اسلامی نیز هست. انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس را بدون شک باید یکی از استراتژیک ترین تصمیمات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تلقی نمود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد : انقلابمدظله در زمینه مسئله فلسطین و روز جهانی قدس، نقش سیاست اصولی حمایت از قدس را در افزایش قدرت نرم جمهوری اسلامی دارد. روز قدس، جهانى است، و روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملت هائى است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیرآمریکا بودند، روزى است که باید مستضعفین مجهز بشوند، درمقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش به اهمیت روز قدس اشاره نمود و افزود : روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود. روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عمال خبیث شما، واقع نخواهد شد.

ترشیزی در پایان گفت : روز قدس روز وحدت دنیای اسلام، روز تمرین دشمن شناسی، روز نمایش قدرت اسلام، روز مستضعفین و روز هراس استکبار و رژیم جعلی صهیونیستی به شمار می آید. روز قدس نمادی است که می تواند وجدان های خفته ی جهان را بیدار کند و باعث رسوایی مدعیان حقوق بشر غربی باشد. از این نظر، تعبیه روز قدس در ماه مبارک رمضان را باید هوشمندانه ترین نوع بهره گیری از قدرت نرم دنیای اسلام برای مقابله با عصاره اصلی تمدن غرب و امپریالیسم دانست و بر بزرگداشت هرساله آن تاکید کرد.

خبرنگار خبرگزاری بسیج محمد رضا شریفی

ارسال نظرات
پر بیننده ها