خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه آذربایجان شرقی به تصویر کشیدن اتحاد و همدلی ملت های مسلمان، خنثی سازی توطئه‌ های رژیم صهیونیستی، نمایاندن چهره واقعی آن به جهانیان و نشان دادن مخالفت مسلمانان با اسرائیل غاصب مهم ترین دستاوردهای روز قدس عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۲۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

جعفر رزمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه مردم بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، لرزه بر اندام اسرائیل خواهند انداخت، اظهار کرد: روز جهانی قدس بشارت دهنده سقوط رژیم فاسد اسرائیل است و حمایت های استکبار جهانی نخواهد توانست این رژیم اشغالگر را سرپا نگهدارد.

وی افزود: امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نام نهادند تا مسلمانان جهان با راهپیمایی روز جهانی قدس، عظمت جهان اسلام و خشم و نفرت خود را از ظالمان و مستکبران به رخ بکشند.

رزمی با اشاره به تحولات منطقه ای و بین المللی عنوان کرد: گروهک های تکفیری که امروز در سراسر جهان دست به عملیات های تروریستی می زنند بخش کوچکی از جنایات اسرائیل است و این گروهک ها همان مارهایی هستند که در دستان اسرائیل و آمریکا پرورش یافته اند و سودای حکومت بر جهان را در سر می پرورانند.

فرمانده سپاه شبستر تاکید کرد: اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه ایران پرشور و پرصلابت همانند سال های گذشته بر طبل رسوایی خونخوران و کودک کشان تاریخ خواهند کوبیده و همبستگی و انسجام جامعه اسلامی را به رخ جهانیان می کشند.

رزمی با اشاره به اقدامات مقتدرانه حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست های داعش در دیر الزور سوریه، تصریح کرد:حرکت قدرتمندانه سپاه پاسداران تنها بخشی از اقتدار موشکی ایران است و نمایش این اقتدار پاسخی محکم و قدرتمند به گروهک‌های تروریستی و کشورهای حامی‌شان در منطقه و جهان بود.

این فرمانده بسیجی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم روزه دار شبستر همزمان با سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی روز قدس به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته، نفرت ابدی خود را از اسرائیل غاصب فریاد بزنند.

ارسال نظرات