مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر گفت: همه ساله در آخرین جمعه ماه رمضان فریاد طنین انداز و رسای آزادی و عدالت ورزی و خشم و انزجار مردم مسلمان و روزه دار ایران اسلام به گوش جهانیان می رسد.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۲۶
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

حجت الاسلام سجاد توفیق راد در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: این فریاد بلند و رسای اسلامی از آرمان های نهایی انقلاب اسلامی ایران برای آزادی قدس شریف است که در فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) تبلور یافته و از آرمان های انقلاب اسلامی است .

وی افزود:حمایت از محرومان و مستضعفان جهان اسلام و همدردی و همنوایی با مستضعفان و ستمدیدگان عالم و نجات فلسطین از دست رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی از آرزوهای دیرینه حضرت امام خمینی(ره) است که به برکت اسلام ناب و با یکپارچکی و اتحاد مسلمان تحقق خواهد یافت .

حجت الاسلام توفیق راد با تاکید بر اهمیت روز جهانی قدس عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران لحظه ای از آزادی کامل قدس شریف دست برنداشته و این یکی از اهداف بلند انقلاب اسلامی است و تا لحظه نابودی کامل استکبار و صهیونیسم جهانی به دفاع ازکیان و ناموس مسلمانان مظلوم که در همه کشورهای اسلامی مورد ظلم و ستم و استکبار جهانیقرار می گیرند ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی با اجیر کردن گماشتگان خود یعنی گروهک پلید داعش درکشورهای اسلامی وبا ترقه بازی هایی در داخل کشور سودای امنیتی کردن فضای آرام مردم است که همه این توطئه های پلید برگرفته از سیاست های مزدورانه و روباه صفتانه استکبار جهانی است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر اضافه کرد: شلیک موشک های شهاب ۳ و نقطه زن سپاه به (دیرالزور) مقر تروریست های خائن و قلب کفار بار دیگر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را بر رخ استکبار جهانی کشاند .

وی ادامه داد: این اقدام مقتدرانه برای بار دیگر جلوه و مظهری از قدرت اسلام بود که نوید بخش آینده ای درخشان برای سرکوبی استکبار جهانی و آزادی ملت های مظلوم از دست استکبار جهانی است و به دشمنان انقلاب فهماند که اگر گروهی به هر علتی به حریم کشوراسلامی تجاوز کنند سیلی محکمی خواهند خورد.

حجت الاسلام توفیق راد با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: امت روزه دار و ولایت مدار شبستر همگام با دیگر نقاط کشور مان در آخرین جمعه ماه رمضان با فریاد های رسا و طنین اندازخود جلوه بارز و شکوهمند ازوحدت و همبستگی خود را در جهت حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و حمایت و پشتیبانی از همه ملت های آزادیخواه و مظلوم جهان خلق خواهند کرد.
ارسال نظرات