فرمانده حوزه سه ثارالله عقدا گفت: حضور گسترده ‌مردم در راهپیمایی روز قدس باعث نا امیدی استکبار می‌شود
کد خبر: ۸۸۷۷۵۴۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۵
 مصطفی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در عقدا با اشاره به اینکه شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی امروز ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را بیش از گذشته مشخص می‌کند گفت: حضور گسترده ملت ایران و تمامی ملت‌های آزاده دنیا در روز قدس باعث ناامیدی استکبار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز قدس محور اتحاد مسلمانان جهان برای آزادی فلسطین است با تاکید برحضور گسترده مردم عقدا در این مراسم اظهار داشت: حضور مردم علاوه بر اینکه توطئه دشمنان را خنثی می‌کند تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و اهداف انقلاب اسلامی است.
شاکری با اشاره به تحریم‌های جدید نمایندگان سنای امریکا علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود:حضور حداکثری ملت در راهپیمایی روز قدس سیلی محکمی به صورت ابرقدرت‌ها ، امریکا و صهیونیست‌ها است.

فرمانده حوزه سه ثارالله عقدا با اشاره به اینکه اتحاد، همبستگی و یکپارچگی ملت ما در این راهپیمایی همه تهدیدات دشمن را بی اثر خواهد کرد افزود: حضور ملت ایران در جمعه اخر ماه رمضان هم امنیت داخلی را تضمین می‌کند و هم تامین کننده امنیت قدس و فلسطینی‌های مظلوم و مطرود شده است.

وی اظهار داشت : حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گفتمان مقاومت و اثبات‌ حقانیت برنامه موشکی ایران برای امنیت و اقتدار کشور دانست و افزود: این اقدام سپاه هشداری جدی به استکبار و‌حامیان منطقه‌ای و بین المللی تروریست‌‌ها بود.

شاکری خواستار حضور حداکثری و پر شور مردم شهر عقدا در راهپیمایی روز قدس شد
ارسال نظرات