امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: مسلمانان باید برای رهایی مظلوم علیه ظلم فریاد بزنند و یکی از مهمترین دستاوردهای آخرین جمعه ماه مبارک رمضان این بود که دوست و دشمن مسلمانان مشخص شد و دنیای اسلام فهمید برخی حکام ستمگر منطقه و کشورهای اسلامی جزء فاسقین هستند.
کد خبر: ۸۸۷۷۵۵۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله سید محمد کاظم مدرسی گفت : امام خمینی(ره) با توجه به فضائل معنوی که مسلمانان در ماه مبارک رمضان کسب کرده اند، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند زیرا در این روز مسلمانان در معنوی ترین حالات خود هستند و در این حالت همدردی بیشتری می توانند با دیگر مسلمان انداشته باشند.

وی اظهار کرد: مردم مسلمان باید به فکر مظلومترین مکان ها و انسان ها یعنی قدس باشند و به نوعی به آنها خدمت کنند زیرا طبق احادیث انسان بعد از رها شدن از اسارت نفس باید به خلق خدمت کنند و هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

امام جمعه بخش مرکزی یزد افزود: مسلمانان باید برای رهایی مظلوم علیه ظلم فریاد بزنند و یکی از مهمترین دستاوردهای آخرین جمعه ماه مبارک رمضان این بود که دوست و دشمن مسلمانان مشخص شد و دنیای اسلام فهمید برخی حکام ستمگر منطقه و کشورهای اسلامی جزء فاسقین هستند.

آیت الله مدرسی اذعان کرد: روزقدس عامل اتحاد مسلمانان است وهمچنین از پیشروی رژیم منحوس صهیونیستی در اشغال کردن قدس شریف جلوگیری کرد و روحیه مقاومت را در منطقه بالا برد و رزمندگان مقاومت را تشویق و به آنها روحیه ضاعف داد.

ارسال نظرات