مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران پیام‌های متفاوتی به دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به همراه داشت.
کد خبر: ۸۸۷۷۶۰۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،حجت‌الاسلام عباس شمس  در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اقدام به‌موقع و شجاعانه دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به مقر نیروهای داعش بلافاصله بعد از پیام مقام معظم رهبری نشان داد که تا ولی فقیه لب تر کنند سپاه اقدام می‌کند و بر سر منافع ملی با هیچ حزب و گروه و شخصی معامله نخواهد کرد.

وی افزود: هیچ ملاحظه و محافظه‌کاری در حرف تا عمل سپاهیان اسلام مشاهده نمی‌شود حراست و حفاظت و پاسداری از دین خدا و نظام اسلامی و انقلاب با محافظه‌کاری سازگاری ندارد، شلیک موشک‌های نقطه‌زن میان‌برد نیروی هوافضای سپاه یک بار دیگر یاد و نام پدر موشکی ایران سردار شهید تهرانی‌مقدم را در اذهان همه زنده کرد که این عمل با اقتدارهم برای دوستان و هم دشمنان دارای پیام بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان تصریح کرد: برای دوستان پیام صلح و دوستی و برای تروریست‌های داعش و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنها که مثلث عربی، عبری و آمریکایی را شکل داده‌اند پاسخی سریع، خشن و ویرانگر و نابودکننده بود و در صورت اشتباه محاسباتی آنها را به قعر جهنم خواهد برد لذا لازم است در جهان کنونی برای احقاق حق توانمند بود و لحظه‌ای در بالابردن توان نظامی و دفاعی نباید درنگ کرد.

حجت‌الاسلام شمس عنوان داشت: این اقدام شجاعانه می‌تواند فصل جدیدی را در تاثیرگذاری و نفوذ ایران در منطقه ایجاد کند زیرا این برای نخستین بار بود که جمهوری اسلامی که حضور مستشاری در کشورهایی مانند عراق و سوریه داشت وارد فاز عملیاتی شد و این می‌تواند تاثیرات جدی و قاطعی در معادلات منطقه داشته است.

 وی یادآور شد: علاوه بر این‌ها به‌نظر بنده حمله چند شب گذشته چند نکته و پیام مهم داشت. پیام کوتاه‌برد آن به نیروهای داعشی و دیگر گروهک‌های تروریستی حاضر در منطقه بود که به وضوح اعلام کرد که اقدامات آنها را بدون پاسخ نمی‌گذاریم و هرگونه حملات به کشورمان را به سخت‌ترین شکل ممکن تلافی می‌کنیم.

شمس، مخاطب پیام میان‌برد این حمله راهم حامیان مارس و لجستیکی تروریست‌ها در منطقه، کشورهایی مانند اسرائیل و عربستان دانست و اضافه کرد: زیرا با توجه به اینکه این نخستین عملیات نظامی ایران بود و با استفاده از موشک‌های نقطه‌زن هم انجام شد، حالا همه متوجه شدند که هیچ دشمنی از توان موشکی ایران در امان نیست و نباید جمهوری اسلامی را تهدید کنند.

وی در ادامه افزود: پیام دوربرد این حمله هم برای ایالات متحده آمریکا بود. آنها این روزها به دلیل توان موشکی ایران، تحریم‌های جدید وضع کرده‌اند. اما حالا با این حمله، جمهوری اسلامی ثابت کرد که برخلاف آمریکایی‌ها که از توان موشکی خود برای حمله به نظامی‌های سوری استفاده می‌کند، توان موشکی خود را در جهت از بین بردن تروریست مورد استفاده قرار دادند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان تاکید کرد: سپاه ایران با موشک‌های نقطه‌زن و نابودی مقر داعش نشان داد که در منطقه‌ای که همه برای افزایش توان موشکی خود نیازمند آمریکا هستند و از خود هیچ توانی ندارند حتی بدون کسب مجوز از اربابشان جرات آب خوردن را هم پیدا نمی‌کنند ایران اسلامی در صنعت موشکی، خود اتکا شده و از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها نیز استفاه می‌کند.

حجت‌الاسلام شمس تصریح کرد: حال این موشک‌ها جزئی از عرق ملی مردم هستند و بسیاری از تمام احزاب و گروه‌ها از اقدام بااقتدار سپاه خوشحال هستند و بگونه‌ای ابراز خوشحالی کردند و با صدور بیانیه‌های از این اقدام حمایت و تشکر کردند.

وی به روز جهانی قدس اشاره و بیان کرد: طبق فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام راحل عظیم الشان روز جهان قدس روز احیای اسلام است، روزی که همه مستضعفان عالم و حق‌طلبان و عدالت‌خواهان نابودی رژیم جعلی اسرائیل  را به انتظار نشسته‌اند با روز قدس سال‌های گذشته بسیار متفاوت است همه جهانیان در این روز هرچه فریاد دارند بر سر رژیم صهیونیستی خواهد کشید.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان در پایان خاطرنشان کرد: با مشت‌های کوبنده چنان به دهان مستکبرین عالم خواهیم زد که دیگر توان اربده‌کشی و یاوه‌گویی نداشته باشند، ما ملت بزرگ ایران اسلامی همراه با مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان یک بار دیگر به فرمان امام راحل عظیم الشان لبیک گفته  و در راهپیمایی حضوری گسترده خواهیم داشت.
ارسال نظرات