نماینده مردم زنجان وطارم در مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه گفتگوی زنده خبری شبکه اشراق، به تشریح برنامه ها و اولویت های توسعه استان پرداخت.
کد خبر: ۸۸۷۷۶۱۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، وقف چی با اشاره به اینکه صنایع دستی به دلیل هنری و بومی بودن صبغه فرهنگی دارد و به این دلیل ، از این صنایع باید حمایت بیشتری شود،افزود : یکی از راه های اشتغال سریع و کم هزینه و ارزش افزوده بالا در استان نیز حمایت از صنایع دستی مانند مس، فرش و دیگر محصولات صنایع دستی می باشد که نیاز به زمان بیشتری هم برای تولید ندارند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تصویب کلیات طرح "حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی" اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این طرح با رأی 88 درصدی نمایندگان مجلس به تصویب رسید.

وی همچنین به برنامه هایی که در اولویت پیگیری نمایندگان استان می باشد اشاره کرد و گفت : ارزش افزوده بخش صنعت بسيار بالاتر از بخشهاي ديگر بوده و همچنين اشتغال ايجاده شده حاصل از راه اندازي واحدهاي صنعتي بالاست ، پس اولويت نخست توسعه استان با محور صنعت مي باشد.

وی در ادامه افزود : محصولات کشاورزی استان مانند زیتون ،سیر ،کشمش و دیگر محصولات از لحاظ کیفی و کمی منحصر به فرد است وهمین باعث شده تا صنعت کشاورزی، اولویت دوم پیگیری های نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی باشد.

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی پس از برنامه گفتگوی ویژه خبری ، بازدید کوتاهی از ساختمان پخش انجام داد و از تلاشهای مدیران و کارکنان صداوسیمای مرکز زنجان قدردانی کرد .

ارسال نظرات