مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی:

نامگذاری روز قدس فریاد بیدار باش امام خمینی (ره) بود/ قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی، روز قدس را روز وحدت و انسجام مسلمانان نامید و گقت: قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۷۷۶۳۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت الاسلام علی لرستانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی در جمع خبرنگاران به مناسبت روز جهانی قدس، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر بود که با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان از جمله مردم ستم دیده فلسطین برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار نشاطی تازه پدید آورد.

وی افزود: انقلاب ایران آرمان آزادی قدس را یکی از اهداف جهانی اش نامید. انتخاب روز قدس از سوی امید مستضعفان جهان، نشان داد که انقلاب اسلامی به وسعتی فراتر از خاک ایران می اندیشد و هرگز در درون مرزهای خود زندانی نخواهد شد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی، با بیان اینکه روز قدس را امام خمینی رحمه الله بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند غافل نمانند، اظهار داشت: این فریاد بیدار باش امام عاشقان شلاقی بود بر ذهن های خفته ملت اسلام تا از خواب عمیق غفلت بیدار شوند و در برابر ستمگران تاریخ با قامتی برافراشته قیام کنند.

وی تصریح کرد:اکنون که سال ها از سخنان پیامبرگونه آن بزرگ مرد الهی گذشته است، می بینیم که روز قدس شهرتی جهانی یافته و مرزها را در نور دیده و در اعماق دل و جان ملت های آزاداندیش جهان، و به ویژه کشورهای اسلامی نفوذ کرده است.

حجت الاسلام لرستانی، با تاکید به اینکه قدس دفتر خونین شجاعت و مقاومت اسلامی است، گفت: هرگلبرگ این دفتر یادمان حماسه ای ماندگار فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است. قدس قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی آنان است ما در طول تاریخ با قدس زیسته ایم و پاسدار قداست قدس بوده ایم.

وی با بیان اینکه قدس جغرافیای عشق تاریخ ایثار و محراب نیایش های خونین است، افزود: ماه رمضان سال 1358 خورشیدی بود که خورشید درخشان آسمان انقلاب ایران حضرت امام خمینی رحمه الله در پیامی سرنوشت ساز آخرین جمعه ماه رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

حجت الاسلام لرستانی، بیان کرد: از آن پس همه ساله در آخرین جمعه ماه رمضان، شاهد راه پیمایی گسترده مردمی هستیم که با شعارهای کوبنده مرگ بر اسرائیل ومرگ بر امریکاخواستار رهایی بیت المقدس از چنگال نظام صهیونیستی می شوند و با حضور پرشور خویش، حمایت خود را از مردم فلسطین و مبارزات آنان تا آزادی قدس شریف اعلام می کنند. شرکت زنان و مردان روزه دار در این راه پیمایی عظیم حمایت از انقلاب انتفاضه و تجدید بیعت با فرمان تاریخی امام خمینی رحمه الله است.

این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: پیر بیدار انقلاب حضرت امام خمینی رحمه الله در پیامی به مناسبت روز قدس این چنین فرمودندروز قدس روز اسلام است.

روز قدس روز احیای اسلام است

وی با بیان اینکه روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد، افزود: روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما به واسطه عمّال خبیث شما واقع نخواهد شد.

حجت الاسلام لرستانی، با اذعان به اینکه روز قدس روز حیات اسلام است، تاکید کرد: باید مسلمین به هوش بیایند و قدرت واقعی وحدت مسلمین را درک کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست، اظهار کرد: روز قدس، روزهِ گره خوردن بازوانِ توانای امت اسلامی و روز ستیز همیشگی با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است.

حجت الاسلام لرستانی، بیان کرد: روز قدس روز کنار گذاشتن سلیقه ها و پیوستن قطره ها به اقیانوس جاری انسان هاستو روز بازتابِ خشمِ خروشانِ خلق های ستم دیده و طوفانی شدن غیرت های مقدس مردمی است که نفرت خویش را علیه اسرائیل غاصب با شعارهایشان ابراز می کنند

وی با بیان اینکه صهیونیسم پدیده ای شوم و محصول مشترک استعمار کهن انگلیس و غرب و عناصر فرهنگی،اقتصادی، سیاسی و اجتماعی استکبار جهانی است، تاکید کرد: نظام صهیونیستی با حمایت نظام استکباری امریکا و با هدف انحراف افکار عمومی از خطر اسرائیل و ایجاد تردید و تفرقه در صفوف ملت های مسلمان، تلاش گسترده ای را آغاز کرده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی، اظهار کرد: بر همه مسلمان جهان واجب است باحمایت خود از ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند تامشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بویژه آمریکا ورژیم غاصب اسرائیل بزنندوبه امید روزی که ریشه این کشور غاصب از روی زمین کنده شود

انتهای خبر Z

ارسال نظرات