خبرهای داغ:
لحظه به لحظه با روز قدس در خوزستان؛

حضور خانواده شهدای مدافع حرم تأئیدی بر آوار موشک بر سر داعشی‌ها است

لحظاتی پیش راهپیمایی روز قدس با شعار نابودی اسرائیل و آزادسازی قدس در همه شهرهای خوزستان آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۷۷۶۴۵
|
۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

راهپیمایی روز قدس در اهواز و سایر شهرستان‌های خوزستان از دقایقی پیش آغاز شد. بنا بر گفته یکصد نقطه از شهرها و روستاهای خوستان برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در نظر گرفته شده‌اند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در اهواز راس ساعت ۱۱ صبح از مسجد آیت‌الله موسوی جزایری آغاز و تا مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان ادامه دارد.

با شروع راهپیمایی خوزستانی‌ها در هوای گرم امروز طنین فریاد مرگ بر اسرائبل و قدس باید از آزاد گردد از مردم روزه دار خوزستان شنیده شد.

روز قدس برای بازپس گیری آبروی مسلمانان است

عبدالحسن مقتدایی   با بیان اینکه روز قدس یکی از یادگارهای به جا مانده از امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: مسئله قدس صرفا حمایت از یک خاک یا از یک ملت نیست بلکه مسئله فلسطین آبروی مسلمانان است و نقطه عطفی برای مقاومت در برابر استکبار به شمار می‌آید.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس حرکتی مسالمت امیز برای گرفتن حق مسلمانان است و بدون شک مسلمانان باید در این راه مقاومت کنند تا حقوقشان در قدس محقق شود.

استاندار سابق خوزستان با بیان اینکه اهمیت روز قدس باید برای جهانیان و مسلمانان مشخص شود، عنوان کرد: باید به صورت دقیق مشخص کنیم که این مسئله صرفاً مسئله باز پس گیری خاک نیست و این اقدام برای حمایت از آبروی مسلمانان است.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه بیان کرد: این اقدام با پشتوانه مردمی انجام شد و حاصل جایگاه انقلاب اسلامی در جهان امروز است.

مقتدایی با بیان اینکه انتظاری جز این از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمی‌رفت، گفت: اگر این حمله انجام نمی‌شد نشانه ضعف ما بود در واقع این اقدام صیانت از انقلاب اسلامی و حقوق مردم ایران است.

وی اظهار داشت: این اقدام سپاه پاسداران بخش کوچکی از توانایی‌های ملت ایران بود و توانایی اصلی نظام اسلامی در حمایت از مردم هنوز رو نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار